17 of 18 januari heb ik onveilig seks gehad met mijn vriend. Ik weet even niet meer welke dag het precies is. Hij is niet in mij klaargekomen, maar ik weet ook dat je door voorvocht zwanger kan raken. Hierna heb ik op 2 en 4 februari een zwangerschapstest gedaan. Beide negatief. Ik moest 6 januari ongesteld worden. Ik ben nu al 3 dagen overtijd. Wel heb ik last van buikpijn en pijn in mn onderrug, wat ik elke menstruatieperiode wel heb. Ben ik toch wel zwanger? Heb ik de testen te vroeg gedaan?
testen kan 14 dagen na de seks. Dat had je gedaan. je menstruaties zijn normaal altijd precies op tijd?
Soms verschilt dit met een dag of 2, maar nog nooit langer dan 2 dagen overtijd geweest.
gewoon even rustig afwachten
Voor de zekerheid ga ik morgen weer testen als het nog niet doorbreekt. Als deze ook negatief is weet ik het ook niet meer.
gewoon even afwachten. Buikpijn en rugpijn heb je al, dan zal de menstruatie ook wel komen
Wederom weer een negatieve test en nog steeds geen menstruatie...
Even afwachten is niet binnen 12 uur
Nu opeens bruine afscheiding wat ik eigenlijk aan het eind van mn menstruatie altijd krijg. Begrijp er niks van??