- Lara13 december 2017 om 00:39
Hallooo,
Dit is de eerste keer dat ik een vraag stel op een forum haha. Ik zit dus ergens mee… Ik heb een hele tijd niet te pil geslikt en mijn vriend en ik hadden seks met condoom. Maar na een tijd begonnen we dit wel erg vervelend te vinden en ben ik aan de pil gegaan (ben begonnen met de pil toen ik 16 was tot mijn 18,5 en ben nu 19 en dus weer begonnen) nu heb ik mijn eerste pil weer gepakt op 19 november. In de 2e week ben ik hem 2 keer, misschien wel 3 keer, vergeten. Daardoor ben ik ongesteld geworden (30 nov). Maar ik was dus ong 2 tot weken daarvoor ook al ongesteld geweest. Ik ben omdat ik ongesteld ben geworden gestopt met de pil te slikken en ben een week ongeveer ongesteld geweest, een normale ongesteldheid. Daarna heb ik geen pil meer geslikt. En mijn vriend en ik hebben in de nacht van 10-11 dec, 11 dagen na mijn (door de pil vergeten) ongesteldheid, onveilig sex gehad, geen pil en geen condoom. Is er een kans dat ik zwanger ben. Ik zou pas over 2 weken als het goed is weer ongesteld moeten worden. Ik heb nooit mijn cyclus bij gehouden. Dus weer niet of ik regelmatig of onregelmatig ben en hoelang mijn cyclus dus is.
Xxxx Lara
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 december 2017 om 10:01Zo zou je dan inderdaad zwanger kunnen raken.
ReagerenLara13 december 2017 om 10:33Wat zou ik nu moeten doen?
ReagerenJohn (moderator)
13 december 2017 om 10:45Je zou de Morning After Pil kunnen gebruiken, maar dan wel de Ella-one. En liefst zo snel mogelijk.
ReagerenLara13 december 2017 om 11:08Oke dankjewel!!
Reageren