Zoeken Vraag het forum

Bang voor zwangerschap

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Blondie227

heehee,

ik ben n meisje van 16, die zich niet altijd helemaal netjes aan de pil houd.
    nu heb ik 2 weken geleden dus iets heel doms gedaan.
    ik was van plan om seks te hebben met mn vriend, maar doordat ik de condoom lomp openmaakte met mn mond had ik er een gaatje in gebeten voor mn gevoel. nu had ik net mn stopweek gehad en moest ik die dag ervoor beginnen met de pil die ik overigends vergeten was dus dacht ik, waarom neem ik er geen 2 in kan geen kwaad. nadat in de condoom een gaatje zat en we met zn 2e wel zin hadden twijfelde we zo erg, ik heb met mijn gelschatsdeel over de zijne gevreven en ik zei ah joh heel ff kan geen kwaad, toen hij er dus ja in zat was het letterlijk 1.5 minuut toen we bijde zaten van nee we moeten stoppen dit voelt niet goed. dus hebben we de hele boel afgekapt. nu 2 weken verder ben ik netjes aan de pil verder gegaan en hem niet meer vergeten alleen begin in symthomen te vertonen. erg emotioneel, stemmingswisselingen, veel buikpijn, een abnormale stoelgang en veel misselijkheid in de ochtend en avond waarbij ook braken voorkomt. nu ben ik dus echt heel erg bang dat ik zwanger ben en aangezien ik 16 ben ik nog geen kindje zou willen.. ik heb nu sinds 3 dagen geen pil meer geslikt en een stopweek ingelast om te checken of ik ongesteld word, ik heb wel buikpijn en krampen maar ik word niet ongestald terwijl als ik normaal mn pil 2 dagen vergeet ik al begin te bloeden… dus mijn vriend en ik zijn met zn 2 heel erg bang… vamiddag ga ik geen test halen en hem vanavond en morgen vroeg gebruiken… maar nu is mijn vraag: kan ik hiervan zwanger zijn geraakt, en kan ik nu al wel een test doen? en heeft de pil invloed op het eindresultaat

5 reacties
    Reageren
    Blondie227

de symthomen zijn nu een dag of 3 a 4 bytheway

Reageren
    John (moderator)

De pil niet goed nemen, en dan ook eerder een stopweek houden om te kijken of je niet zwanger bent en ongesteld wordt……kansloze acties. Zwangerschapssymptomen kun je overigens nog helemaal niet hebben. ik denk toch dat je vooral last hebt van stress en angst. De pil heeft geen invloed op de test.

Reageren
    Blondie227

oke fijn!, en ja het zijn kansloze acties. ik moet gewoon ff n wekkertje ervoor zetten ofs… k ben nogal chaotisch en dat gaat niet samen. dankuwel voor het advies!

Reageren
    Jongenman

Mijn vriendin slikte nooit de pil, en we deden het altijd met condoom alleen 2 weken terug niet. Ze is nu al een week over tijd en we maken ons nogal zorgen, symptomen die door zwangerschap komen maar ook door de pre cyclus. Zwangerschapstest halen of nog even wachten?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou even tot op het einde van de week wachten en dan een test doen.

Reageren
Reageer op: Bang voor zwangerschap
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.