- Monique11 december 2017 om 15:10
Hallo allemaal.
Ik heb een vraag en ik hoop echt dat iemand mij hier mee kan helpen of wat advies bij kan geven.Ik ben bijna 8 weken zwanger en gistermiddag merkte ik bij het afvegen wat roze afscheiding op het papiertje.
Gisteravond ging ik naar de wc en zag ik een soort stolseltje in de wc liggen en zat er bloed met soort slijm op het papiertje. Vandaag wederom, bij elk toiletbezoek, hetzelfde. Alleen heb ik geen last van krampen, althans niet anders dan dat ik vanaf het begin al heb. Nou heb ik morgen een afspraak voor een vroegtijdige echo en ik weet niet wat mij te wachten staat. Kan het een innestelingsbloeding zijn? Ik ben ook zo ongeduldig dat ik het moeilijk vind om te wachten. Ik had de vk gebeld en zij zei dat het van alles kan zijn, of iets onschuldigs, of een beginnende mk..
Er gaat van alles door me hoofd heen en ik weet niet meer wat ik moet denken.. ik heb al een gezonde vrolijke dochter van 7 en bij haar totaal geen complicaties gehad..1 reactieReagerenJohn (moderator)
11 december 2017 om 16:22Als je al zwanger bent, kun je geen innestelingsbloeding hebben. Die ontstaat op het moment dat je zwanger raakt, en dus een bevruchte eicel zich innestelt in het baarmoederslijmvlies. Die was dan dus ca 6 weken geleden… je zult even de echo moeten afwachten. het kan zoals de VK al aangaf van alles zijn.
Reageren