Zoeken Vraag het forum

Stressangstzwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Zwanger?

Hoi, ik had 5 nov de eerste dag van mijn menstruatie , heb ik die stopweek 1 x onveilige sex gehad , maar was 2 dagen telaat begonnen met de nieuwe strip , ik zit al vanaf die dag elke dag vol in de stress omdat ik bang ben voor een zwangerschap , ik heb al 3 testen gedaan , 2 vroege voor mijn nod en een normale op mijn nod (3 dec) alle 3 negatief , maar toch zegt mijn gevoel dat ik zwanger ben , ik wil vandaag nog een extra test doen, maar stel dat die weer negatief is , klopt die dan ook? Of kan het nog te vroeg zijn voor een betrouwbare test ? Mvg

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je hebt nu wel weer je menstruatie?

Reageren
    Stressangstzwanger

nee nog niet , en ik voel ook nog niets aankomen , afentoe wel een krampje maar die voelt niet als een menstruatie krampje

Reageren
    John (moderator)

Wacht nog even  een paar dagen en doe dan een nieuwe test als je menstruatie verder uitblijft

Reageren
Reageer op: Stressangstzwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.