- Anon6 februari 2018 om 14:48
Ik heb afgelopen maand meerdere keren beschermde seks gehad, waarbij 1 keer het condoom gescheurd was, maar voor heel kort. De kans dat ik zwanger ben lijkt me dus vrij klein. Wel zijn mijn pms klachten deze maand anders dan normaal; mijn reukvermogen is heel erg toegenomen en mijn buikkrampen zijn ook veel minder intens en frequent. Wel is de zwelling die ik altijd in m’n borsten heb voor m’n menstruatie afgenomen, wat volgensmij aantoont dat je ongesteld bent geworden. Ik had vandaag ongesteld moeten worden, maar dat is niet gebeurd. Ik heb vanochtend een test gedaan en die was negatief. Wel heb ik ds dus deze rare pms symptomen. Zou ik zwanger kunnen zijn, of kan m’n stress m’n menstruatie vertragen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 februari 2018 om 17:08Gewoon even rustig afwachten…..
ReagerenJoeps10 februari 2018 om 12:04Ik heb een week geleden seks gehad.
Reageren
Dit was mijn eerste keer,
Ik zit zelf aan de pil maar neem hem niet op een vaste tijd in. We hebben het met condoom gedaan maar het was
Mijn eerste keer dus weet
Niet zeker of het allemaal goed is gegaan.
Door stress had ik de map in genomen. Ik had daarna waterige poep en paar uur later ging ik met een bus reis naar oosterijk en had hele erge krampen en winderig. Een week later hiervan kwam ik terug met de reis en heb heel lang niet gepoept. En nu kwam eindelijk wat ontlasting en dat was zachte poep en steeds een beetje. Heb nu zelf ook buikpijn en duizeligheid het kan misschien ook liggen aan de reis van 13 uur die ik net heb gemaakt.
Of door de stress.
Ik ben toch niet zwangerJohn (moderator)
10 februari 2018 om 14:45Wat bedoel je met: niet op vaste tijden innemen? Ik neem aan dat de condoom niet gescheurd was. dat zouden jullie wel gemerkt hebben. De diarree zul je van de stress hebben en de reis. Je moet er wel rekening mee houden, dat je niet meer beschermd bent door de pil tot NA de volgende stopweek. Dat komt omdat je de MAP hebt gebruikt
Reageren
Een zwangerschap lijkt me niet aan de orde,