- Anoniem20 oktober 2017 om 11:21
Goedemiddag ik heb een vraag ik en mijn vriend hebben sinds kort onveilig seks (ik zit niet aan de pil) hijs 15 okt in mij klaar gekomen en heel erg veel het bleef 1 hele dag uit mijn vagina lekken , we hadden ook 17 oktober weer seks. Waar hij ook weer in mij klaar kwam, deze keer kwam hij ook best wel veel klaar maar dit keer lekte het niet zoveel uit me , Ik ben 7 oktober ongesteld geweest tot 12 oktober ik zit volgends mij buiten mijn vruchtbare periode, net bijna 1 week na mijn menstruatie onveilig seks gehad , is er kans op zwanger worden ? Ik heb nu wel telkens dat onder in mijn buik dus in me baarmoeder strak aanvoelt telkens het gevoel als het helemaal vol zit
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2017 om 15:10Ja, zo kun je natuurlijk wel zwanger raken. Maar ik neem aan dat dat ook de bedoeling is als je voortdurend onbeschermde seks hebt.
ReagerenAnoniem20 oktober 2017 om 22:17Hallo ! Klopt  Alleen er is mij verteld dat na je mensturatie je niet vruchtbaar ben en kans op zwangerschap heel klein is , is dat waar ?
ReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2017 om 22:30Nee dat klopt dus juist niet! Alleen tijdens je menstruatie raak je niet zwanger.
ReagerenAnoniem23 oktober 2017 om 01:42Ok bedankt ! Nog iets wanneer kan ik Een vroege zwangerschap test doen ? Is 1 week geleden dat we seks hebben gehad en daarna ook aantal keren , mijn vriend kan niet wachten en wilt heel snel een doen
ReagerenJohn (moderator)
23 oktober 2017 om 18:29Hij zal toch geduld moeten hebben. Ik zou niet eerder testen dan 14 dagen na de seks..
Reageren