Zoeken Vraag het forum

schoonmoeder

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • eric65

Ik ben zelf 50 jaar en heb mooie vriendin die 22 jaar is. Zij is dus 28 jaar jonger wat opzich al iets uitzonderlijk is.
    Ik zie er zelf mijn leeftijd niet uit en voel me ook jong.
    We hebben elkaar leren kennen 6 jaar gelden in een café waar ze was met vriendinnen .ze bleef als laatste zitten en kwam daarna naast me zitten en we begonnen te praten ze stelde zich voor en zij me dat ze 18 was ,wat achteraf gelogen was ,waar ik wel boos voor was ,maar ze was echt verliefd op me ik probeerde dat zo lang mogelijk af te houden gezien haar leeftijds verschil.als ze 17,was werd ik uitgenodigd door haar ouders ze waren blijkbaar al goed ingelicht door dochterlief, na een lang gespek met haar ouders besloot ze na de goed keuring van ons allen om bij me te komen wonen en haar school af te werken.
    We zijn nu ongeveer 6 jaar verder en onze relatie is nog even super als in het begin . Het enige waar het een beetje haakt , ondanks onze bed prestaties dat ze nog niet zwanger is.

Op een dag kreeg ik telefoon van haar Moeder dat ze uitgenodigd was op het jaarlijks personeelsfeest haar man zat in het buitenland wat regelmatig is voor langere periode en normaal ging haar dochter meegaan, maar,ze voelde zicht niet lekker achteraf bleek ze griep te hebben.
    Voor me was dat ok en na overleg met mijn vriendin vond ze dat super,zo moest haar Mama niet alleen de vele km rijden .

Mijn Schoonmoeder is 43 jaar de rijpere uitvoering van mijn vriendin .mooi snoetje slank figuur blonde haren en een lekkere D cup waar dochter Jaloers op is met haar b cupje . Een echte Milf hoe ze het zo mooi noemen!!!

Het personeelfeest was leuk goed eten en veel drank misschien iets teveel drank.het was ook vrij snel laat
    Verwittigde mijn vriendin dat we bleven overnachten dat we beide vonden dat dit veiliger was en vond dit uiteraard ok. Het feest was in een hotel dus was meevaller.het enige probleem er was nog maar één kamer vrij een tweepersoonskamer,dus we hadden geen keuze ,we lachten er bijde mee.

We gingen naar boven met de lift en keken elkaar in de ogen.,ik voelde me er ontzettend ongemakkelijk over voor me stond mijn schoonmoeder een beetje dronken met haar mooie groene ogen keek ze me aan, ze had een mooi blauw mantelpakje met een rokje net boven de knie en zwarte nylons en schoenen met hoge hak.als ze het mijn schoonmoederiet was dacht ik bij
    mezelf.
    De hotel kamer was mooi met een groot king size bed.
    Nog voor ik de kamer goed kon bekijken begon ze mij te zoenen op de mond opzich niet zo erg was nog wel eens gebeurd maar toen ze me begon te tongzoenen begon ik het wel vreemd te vinden.
    Ik duwde ze voorzichtig van me af ,ze zij onmiddelijk “nee” ik wil je proeven zoals mijn dochter je proeft.
    We kusten nog een beetje en ze trok zich terug in de badkamer
    Ik hoorde het water van de douche lopen en profiteerde er snel van om op het bed te gaan liggen en hoopte dat ik snel in slaap zou vallen.
    Toen na een tijd de deur van de badkamer open ging
    Stond mijn Schoonmoeder in een rood lingerie setje en nylons en straps, ik liet haar blijken dat ik sliep maar te vergeefs ze trok mijn kleren uit en begon me te pijpen.
    Wat moest ik nu,ze pijpte me zo heerlijk dat ik onmiddelijk een znorme stijve had ,haar sexy setje vloog uit en we haden sex ok ben in het totaal drie keer klaargekomen ondanks dat dit niet kon was de sex heerlijk.ik werd als eerste waker tegen 10 uur we lagen bijde naakt naast elkaar en kon mijn schoonmoeder bekijken on haar volle glorie.,stond op dekte haar voorzichtig toe en ging douche en dacht na wat er gebeurd was.ik maakte haar waker en ze ging ook douche.
    Blijkbaar wist ze niet veel wat er gebeurd was afgelopen nacht.
    We gingen ontbijten en vertrokken huiswaarts.
    We hadden een normaal gesprek en ze deet heel normaal tegen me zoals altijd of er niets gebeurd was.

Na ongeveer een maand verder heeft ze me gebeld ze is overtuigd dat ze zwanger is. Wat nu ik weet niet wat ik moet vind het enorm pijnlijk voor haar en voor mijn vriendin vooral om dat ze niet zwanger raakte en één nacht met mijn schoonmoeder is het raak.
    Heb bang wil niemand verliezen.

1 reactie
    Reageren
    Story

Leuke fantasie, meer is het dan ook niet!

Reageren
Reageer op: schoonmoeder

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.