- Lotje21 mei 2017 om 22:46
Hallo,
Ik heb hier ook een hele lastige vraag. Ik heb ik heb mijn eerste laatste regels 17.04 gekregen. Ik heb eeb cyclus van 35 dus de 28.04 heb ik met mijn ex in betrekking geweest. Daarna waren we uiteen eigenlijk waren we allang uiteeb. Op 10 mei ben ik met mijn huide vriend samen. Nu ben ik 2 dagen overtijd kheb 3 testen gedaan en is negatief… maar moest nu binnen paar dagen positief zijn wie is dan de vader mn ex of huidige vriend. Want moest ik meer dan 2weken zwgr zijn zou toch test positief geven? Pffff ?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 mei 2017 om 23:33Als je een cyclus hebt van 35 dagen, ben je volgens mij nog niet overtijd…je zit vandaag pas op dag 35 van de cyclus. De eisprong is ongeveer 14 dagen voor de menstruatie. Â Ik weet niet wanneer je met je huidige vriend seks hebt gehad…
Eerst nog maar even afwachten of je menstruatie nog komt. Dan over enkele dagen nog maar een test doen.
ReagerenLotje22 mei 2017 om 07:08Volgens mijn kalender ben ik wel 2dgn overtijd met mijn huidige patrner 10 mei laatste keer ben dan op verlof vertrokken en ik kom vandaag terug. Mijn angst is moest ik ook zwgr zijn wil niet dat van mijn ex is . Pff hoop gewoon dat ze snel doorkomen.
Reageren