Zoeken Vraag het forum

Twijfel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lotje

Hallo,

Ik heb hier ook een hele lastige vraag. Ik heb ik heb mijn eerste laatste regels 17.04 gekregen. Ik heb eeb cyclus van 35 dus de 28.04 heb ik met mijn ex in betrekking geweest. Daarna waren we uiteen eigenlijk waren we allang uiteeb. Op 10 mei ben ik met mijn huide vriend samen. Nu ben ik 2 dagen overtijd kheb 3 testen gedaan en is negatief… maar moest nu binnen paar dagen positief zijn wie is dan de vader mn ex of huidige vriend. Want moest ik meer dan 2weken zwgr zijn zou toch test positief geven? Pffff ?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je een cyclus hebt van 35 dagen, ben je volgens mij nog niet overtijd…je zit vandaag pas op dag 35 van de cyclus. De eisprong is ongeveer 14 dagen voor de menstruatie.  Ik weet niet wanneer je met je huidige vriend seks hebt gehad…

Eerst nog maar even afwachten of je menstruatie nog komt. Dan over enkele dagen nog maar een test doen.

Reageren
    Lotje

Volgens mijn kalender ben ik wel 2dgn overtijd met mijn huidige patrner 10 mei laatste keer ben dan op verlof vertrokken en ik kom vandaag terug. Mijn angst is moest ik ook zwgr zijn wil niet dat van mijn ex is . Pff hoop gewoon dat ze snel doorkomen.

Reageren
Reageer op: Twijfel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.