- Sab8 mei 2017 om 12:43
hallo,
Ik weet nu sinds 1,5 a 2 weken dat ik zwanger ben. Ben ongeveer 6 weken.
Heb al vanaf vorige week maandag elke dag bruinverlies, wat nu sinds vandaag overgaat in wat helderrood.
Het is niet heel veel en kan het af met een inlegkruisje.
Vanmiddag mag ik gelukkig voor een echo komen ivm het bloedverlies. Ik moet dus nog even geduld hebben.
Maar ik vraag me af of dit een slecht teken is of dat dit vaker voorkomt ?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 mei 2017 om 12:47Dat komt tijdens de eerste weken van de zwangerschap wel eens vaker voor
ReagerenSab8 mei 2017 om 19:18Heb vanmiddag mijn echo gehad, en was al niet uit gegaan van positief nieuws.
De VK zag wel baarmoederslijmvlies maar was niet heel dik en ze zag ook niks wat op een vruchtzakje leek.
Nu mag ik volgende week nog een keer terug komen, omdat het kan zijn dat ik niet zo ver ben als volgende de berekening moet zijn.
Ze zei wel al dat ik uit moet gaan van een miskraam aangezien het bloedverlies.
Ik ga ook maar uit van het ergste om nog meer teleurstelling te voorkomen.Als ik uitga van mijn eisprong, deze was op 9 april. Dan zou ik ook pas 4 weken zijn.
Reageren
Zou je dan al wat moeten zien ?
Maar bij de VK gaan ze uit van de eerste dag van menstruatie, deze was 27 maart.
En vanaf wanneer hoeveel weken moet er wat te zien zijn op een echo.
Is er nog kans dat ik misschien te vroeg ben met een echo? En dat er dus volgende week wel wat te zien kan zijn ?
Weet dat ik moet afwachten, maar wil toch wel weten wat de kansen zijn.John (moderator)
8 mei 2017 om 20:10Een vruchtzakje kan pas ontstaan NA de innesteling. Dan zou het kunnen zijn dat het net nog te vroeg was voor de echo…
ReagerenSab9 mei 2017 om 13:57Ik ga er vanuit dat het gewoon een miskraam is , want verlies alleen maar meer bloed en het is echt helder.
Heb ook echt lichte menstruatie pijn en al m’n kwaaltjes zijn ook wel voor een groot deel verdwenen.
Ook had ik nog een test liggen en het streepje was vanochtend al veel lichter.Hoelang kan het bloeden na een miskraam duren en hoelang duurt het dan weer voordat je vruchtbaar bent ?
ReagerenJohn (moderator)
9 mei 2017 om 14:11Het is mogelijk. Neem contact op met de verloskundige.
In principe ben je daarna gewoon weer vruchtbaar als de bloeding is gestopt. Hoe lang het duurt, kan ik helaas ook niet zeggen.
ReagerenSab9 mei 2017 om 15:29oke bedankt voor uw reactie.
De VK zei gister ook al dat we ervanuit moesten gaan dat het een miskraam zou zijn. Ze kon al niks meer zien wat op een zwangerschap wees, en het baarmoederslijmvlies was ook niet mooi dik.
We moeten volgende week nog een keer terugkomen voor nog een echo. Maar voor mij zal ze m’n gevoel nogmaals bevestigen en dat is dat ik het kwijt ben.
Reageren