Zoeken Vraag het forum

Wat is dit

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi even een vraagje

Ik ben 23 januari met de pil begonnen weer. Ik was daarvoor al lange tijd gestopt wegens hormoonschommelingen. Meteen na inname voelde ik me duizelig en suf en kon mij niet concentreren na amper een week ben ik gestopt ermee. Donderdag 9 februari ben ik ongesteld geworden en dit heeft 5 dagen geduurd.

Normaal is mijn cyclus tussen de 28 en 31 de laatste maanden waren ze netjes rond de 28/28 dagen. Maar het gekke is ik ben net wel ongesteld weer geworden en mijn cyclus duurde dit keer 20 dagen. 21 februari heb ik wel geslachtsgemeenschap gehad met mijn vriend dus ik dacht het is iets van een innesteling of wat dan ook en heb maar uit paniek een test gedaan deze was negatief. Wat zou dit kunnen zijn?

Alvast bedankt

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Voor een test was het in ieder geval veel te vroeg. Qua tijd zou een innesteling mogelijk kunnen zijn.   Testen kun je pas 2 – 2,5 week na de seks.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor uw antwoord ik verlies bloed vandaag. Gisteren was het echt een lichtroze maandverbandje maar vandaag verloor ik zelfs een flinke stolsel heeft dit ook met een innestelling te maken? Ik verlies nog steeds wel bloed

Reageren
    John (moderator)

Dat lijkt dan toch meer op een menstruatie/doorbraakbloeding.

Reageren
Reageer op: Wat is dit
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.