- Anoniem1 maart 2017 om 19:39
Hoi even een vraagje
Ik ben 23 januari met de pil begonnen weer. Ik was daarvoor al lange tijd gestopt wegens hormoonschommelingen. Meteen na inname voelde ik me duizelig en suf en kon mij niet concentreren na amper een week ben ik gestopt ermee. Donderdag 9 februari ben ik ongesteld geworden en dit heeft 5 dagen geduurd.
Normaal is mijn cyclus tussen de 28 en 31 de laatste maanden waren ze netjes rond de 28/28 dagen. Maar het gekke is ik ben net wel ongesteld weer geworden en mijn cyclus duurde dit keer 20 dagen. 21 februari heb ik wel geslachtsgemeenschap gehad met mijn vriend dus ik dacht het is iets van een innesteling of wat dan ook en heb maar uit paniek een test gedaan deze was negatief. Wat zou dit kunnen zijn?
Alvast bedankt
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 maart 2017 om 20:28Voor een test was het in ieder geval veel te vroeg. Qua tijd zou een innesteling mogelijk kunnen zijn. Testen kun je pas 2 – 2,5 week na de seks.
ReagerenAnoniem2 maart 2017 om 12:44Bedankt voor uw antwoord ik verlies bloed vandaag. Gisteren was het echt een lichtroze maandverbandje maar vandaag verloor ik zelfs een flinke stolsel heeft dit ook met een innestelling te maken? Ik verlies nog steeds wel bloed
ReagerenJohn (moderator)
2 maart 2017 om 13:18Dat lijkt dan toch meer op een menstruatie/doorbraakbloeding.
Reageren