- Anoniem28 februari 2017 om 23:47
Hallo ,
ik had hier eerder een vraag gesteld maar ik zit nog met een probleem waar ik maar niet uit kom.Ik heb 21 feb onveilig seks gehad in mijn vruchtbare periode, hij is niet klaargekomen, en heb toen ook geen MAP ingenomen.
Misschien wel wat voorvocht,maar ik begreep van voorvocht kan je niet zwanger worden..
ik heb tot nu toe last van wit waterige afscheiding, soms is het ook geel/wit glibberachtig … en hele erge buikpijnen, hoge koorts.
dit is mijn vaste vriend heb all is een keer via mijn urine getest op soa’s, en dat was gewoon goed. mijn menstruatie begon op 10 feb en stopte op 15 feb.. en heb een cylus van 29 dagen .. ik moet over 10 dagen weer ongesteld worden, kan ik nu all een test doen of kan ik beter wachten tot ik mijn menstruatie kan verwachten, en wat kan dat wit/geel achtige afscheiding zijn ?1 reactieReagerenJohn (moderator)
1 maart 2017 om 00:21heb all is een keer via mijn urine getest op soa’s De klachten zijn als ik het goed begrijp daarna ontstaan. De test zegt natuurlijk niks over de periode na de test.
De afscheiding kan veroorzaakt worden door de eisprong. Buikpijn en koorts kunnen door een virusinfectie veroorzaakt worden. Ga met de klachten naar de huisarts.
Voor een zwangerschapstest is het nog veel te vroeg. Daar moet je nog minimaal 1 week mee wachten
Reageren