Zoeken Vraag het forum

Bang zwanger te zijn help

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bang meisje

De pil heb ik de maand augustus niet altijd goed geslikt, paar keer vergeten. 10 augustus had ik geen seks maar zijn penis was wel bij me vagina en boven en ging tegen me clitprus enzo aan, hij kwam niet klaar maar er was waarschijnlijk wel voorvocht. Hij zegt ook dat hij niet met zijn penis tegen mijn gat aan ging.. Ben nog maagd.26 augustus ongesteld, rond 25 september ook, 30 september bloedtest huisarts resultaat negatief niet zwanger, alsnog last van rommelende darmen, liespijn, puistjes en misselijkheid (misselijkheid komt denk ik door stress) 3 januari weer urinetest ook negatief. Ben elke maand wel ongesteld geworden met de pil maar ben bang dat ik zwanger ben. Me huisarts zei deze week van niet, maar ik ben alsng bang. Is er kans dat ik zwanger ben. Ik ben bang dat me bloedtest te vroeg gedaan is.. Er is wel een kleine kans ik maak me druk.

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zo kun je toch niet zwanger raken. Daarnaast ben je gewoon ongesteld geworden. En de bloedtest  is zeker niet te vroeg als dat al in augustus is gebeurd.

Reageren
    Bang meisje

In augustus waren we samen en in september deed ik al een bloedtest is dit niet te vroeg? En van voorvocht kan je zwanger worden heb ik gehoord..

Reageren
    Bang meisje

En door de pil kun je tijdens je zwangerschap ook menstrueren heb ik gehoord..

Reageren
    John (moderator)

Je was niet te vroeg voor de bloedtest anders zou de huisarts die niet gedaan hebben. In voorvocht zitten geen levende spermacellen. Hij is niet eens in je vagina geweest.

Je bent in ieder geval niet zwanger.

Reageren
    Bang meisje

bedankt voor het reageren trouwens..

dus 1 maand en waarschijnlijk 2 weken is genoeg tijd voor een bloedtest? Ik ben alsnog zo bang.. 🙁

Reageren
    John (moderator)

Een bloedtest kan na 3 weken al worden gedaan.

Je bent niet zwanger !

Reageren
    Bang meisje

en dan zie ik al die reacties op internet dat ze vals resultaat kregen, dat maakt me bang.. maar ik hoop dat zoals je zegt er noks aan de hand is

Reageren
Reageer op: Bang zwanger te zijn help
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.