- Bang meisje5 januari 2017 om 19:43
De pil heb ik de maand augustus niet altijd goed geslikt, paar keer vergeten. 10 augustus had ik geen seks maar zijn penis was wel bij me vagina en boven en ging tegen me clitprus enzo aan, hij kwam niet klaar maar er was waarschijnlijk wel voorvocht. Hij zegt ook dat hij niet met zijn penis tegen mijn gat aan ging.. Ben nog maagd.26 augustus ongesteld, rond 25 september ook, 30 september bloedtest huisarts resultaat negatief niet zwanger, alsnog last van rommelende darmen, liespijn, puistjes en misselijkheid (misselijkheid komt denk ik door stress) 3 januari weer urinetest ook negatief. Ben elke maand wel ongesteld geworden met de pil maar ben bang dat ik zwanger ben. Me huisarts zei deze week van niet, maar ik ben alsng bang. Is er kans dat ik zwanger ben. Ik ben bang dat me bloedtest te vroeg gedaan is.. Er is wel een kleine kans ik maak me druk.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 januari 2017 om 19:46Zo kun je toch niet zwanger raken. Daarnaast ben je gewoon ongesteld geworden. En de bloedtest is zeker niet te vroeg als dat al in augustus is gebeurd.
ReagerenBang meisje5 januari 2017 om 19:47In augustus waren we samen en in september deed ik al een bloedtest is dit niet te vroeg? En van voorvocht kan je zwanger worden heb ik gehoord..
ReagerenBang meisje5 januari 2017 om 19:48En door de pil kun je tijdens je zwangerschap ook menstrueren heb ik gehoord..
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2017 om 19:53Je was niet te vroeg voor de bloedtest anders zou de huisarts die niet gedaan hebben. In voorvocht zitten geen levende spermacellen. Hij is niet eens in je vagina geweest.
Je bent in ieder geval niet zwanger.
ReagerenBang meisje5 januari 2017 om 19:57bedankt voor het reageren trouwens..
dus 1 maand en waarschijnlijk 2 weken is genoeg tijd voor een bloedtest? Ik ben alsnog zo bang.. 🙁
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2017 om 19:59Bang meisje5 januari 2017 om 20:10en dan zie ik al die reacties op internet dat ze vals resultaat kregen, dat maakt me bang.. maar ik hoop dat zoals je zegt er noks aan de hand is
Reageren