- Anoniem1 augustus 2016 om 19:57
Hoi allemaal,
Ik heb nog niet mijn NOD gehad. Maar mijn begin van mijn vorige menstruatie was 7 juli. Daar verloor ik een beetje bloed. Nu 1 augustus komt er een zwangerschapstreep vanaf mijn navel naar mijn schaamstreek, verder heb ik hele gevoelige borsten, en heb ik heeeeel veel last van misselijkheid. Ook heb ik een aantal dagen geleden in de ochtend overgegeven. Sinds een dag of 2 heb ik bij het afvegen een beetje licht roze verlies, en nu al een dag een beetje zwart achtig. Zou dit nog van de innesteling kunnen zijn? Ik krijg mijn broek knoop ookal niet meer dicht. Zou ik nu al kunnen testen? En wat denken jullie? Zwangerschap of niet?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 augustus 2016 om 20:03[quote]Nu 1 augustus komt er een zwangerschapsstreep vanaf mijn navel naar mijn schaamstreek[/quote] Die kun je binnen 3 weken toch echt niet krijgen van een zwangerschap. Ook ochtendmisselijkheid kun je nog helemaal niet hebben van een zwangerschap.
Je zult nog een week moeten wachten alvorens je een test kunt doen.
ReagerenAnoniem1 augustus 2016 om 20:09Toch heb ik hem, misschien ben ik al langer zwanger want 1 week geleden hebben ze bij de huisartspost ook een test gedaan want die had ook een gevoel dat ik zwanger ben. Maar daar kwam uit negatief. Misschien te vroeg? Me borsten zijn ook pijnlijk en je begint al goed me aders te zien.
ReagerenJohn (moderator)
1 augustus 2016 om 20:17Als je al langer zwanger zou zijn, zou dat nu dus al 5 of 6 weken moeten zijn. Dan was de test bij de huisarts wel positief geweest.
ReagerenAnoniem6 augustus 2016 om 23:12Als ik u was zou ik even wachten met testen. En niet te veel aan denken want je kunt je eigen zwanger denken terwijl dat niet hoeft. Bijv. Als je heel de dag denk mijn vinger doet zeer, dan doet hij savonds ook zeer.
Reageren
Ik hoop voor je dat je zwanger bent.