- Anoniem25 april 2016 om 17:04
Ik ben 1 x normaal ongesteld geworden (5 dagen na de onveilige seksuele handelingen (geen seks gehad btw)) daarna is mijn menstruatie een beetje anders geworden…… Die keer erna alleen maar bloedpropjes af en toe en nu blijft mijn menstruatie al 10 dagen uit…….. Ik heb al een aantal test gedaan allemaal negatief! Kan ik nu 100% zeker zijn dat ik niet zwanger ben?
12 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 april 2016 om 18:21Het is niet erg waarschijnlijk dat je zwanger bent.
Reageren
Ga met de klachten naar de huisartsAnoniem25 april 2016 om 18:24Ik denk door stress en ik ben 17 dus mijn menstruatie is nog niet erg regelmatig… Zou u toch aanraden om naar de huisarts te gaan?
Ik heb bij 6 weken een test gedaan en bij 8 & 9weken een test gedaan
ReagerenJohn (moderator)
25 april 2016 om 18:47Als je menstruatie sowieso onregelmatig is , hoef je je daar niet druk over te maken.
Reageren
Wacht gewoon nog even af. Als je menstruatie er volgende week nog niet is, kijk dan even of je naar de huisarts gaatAnoniem25 april 2016 om 18:55Maar ik kan wel zeker zijn dat ik niet zwanger ben toch?
ReagerenAnoniem25 april 2016 om 18:58Met een zwangerschapstest kan je daar inderdaad van uitgaan. Behalve natuurlijk als er sperma in je vagina terecht is gekomen.
ReagerenAnoniem25 april 2016 om 19:01Maar ik heb ook nog gementstrueerd 2x en 4
Testen gedaan dan kan ik toch wel 100% zeker zijn dat ik niet zwanger ben?Ik heb geen idee of er sperma in is gekomen…. Plus het was vlak voor die eerste menstruatie en de ben je niet echt vruchtbaar toch ??
Ik denk dat het aan de stress ligt…. Wat zijn symptomen van stress?
ReagerenAnoniem25 april 2016 om 19:05Stress heeft een heleboel symptomen. Zoek ze is op.
ReagerenJohn (moderator)
25 april 2016 om 19:33Ik kan natuurlijk niet in je buik kijken. Maar het lijkt mij zeer onweaarschijnlijk
ReagerenAnoniem25 april 2016 om 19:38Ik heb een aantal stress testen gedaan en kom echt heel erg hoog uit grote spanning…. Wat kan ik hier het beste tegen doen??
ReagerenJohn (moderator)
25 april 2016 om 19:47Er voor zorgen dat de stress factoren verdwijnen of dat er problemen worden opgelost
ReagerenAnoniem25 april 2016 om 19:52Nog even helderheid?!
Reageren
Ik ben gevingerd 5 dagen voor menstruatie….. Geen idee of er sperma op zijn vingers zat…
Daarna ongesteld geworden normaal!
Keer erna was wel erg gestressd wel ongesteld geworden maar wel weinig van die bloedpropjes is dat dan een menstruatie?
Nu is mijn menstruatie al 10 dagen te laat…. Denk door stress
Ik heb in de 6 de week een test gedaan negatief in de 8ste week negatief
9 & 10de week negatief !
Is dat dan betrouwbaar??John (moderator)
25 april 2016 om 20:16Ja hoor dat is betrouwbaar
Reageren