Zoeken Vraag het forum

100% zeker niet zwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben 1 x normaal ongesteld geworden (5 dagen na de onveilige seksuele handelingen (geen seks gehad btw)) daarna is mijn menstruatie een beetje anders geworden…… Die keer erna alleen maar bloedpropjes af en toe en nu blijft mijn menstruatie al 10 dagen uit…….. Ik heb al een aantal test gedaan allemaal negatief! Kan ik nu 100% zeker zijn dat ik niet zwanger ben?

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is niet erg waarschijnlijk dat je zwanger bent.
    Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

Ik denk door stress en ik ben 17 dus mijn menstruatie is nog niet erg regelmatig… Zou u toch aanraden om naar de huisarts te gaan?

Ik heb bij 6 weken een test gedaan en bij 8 & 9weken een test gedaan

Reageren
    John (moderator)

Als je menstruatie sowieso onregelmatig is , hoef je je daar niet druk over te maken.
    Wacht gewoon nog even af. Als je menstruatie er volgende week nog niet is, kijk dan even of je naar de huisarts gaat

Reageren
    Anoniem

Maar ik kan wel zeker zijn dat ik niet zwanger ben toch?

Reageren
    Anoniem

Met een zwangerschapstest kan je daar inderdaad van uitgaan. Behalve natuurlijk als er sperma in je vagina terecht is gekomen.

Reageren
    Anoniem

Maar ik heb ook nog gementstrueerd 2x en 4
    Testen gedaan dan kan ik toch wel 100% zeker zijn dat ik niet zwanger ben?

Ik heb geen idee of er sperma in is gekomen…. Plus het was vlak voor die eerste menstruatie en de ben je niet echt vruchtbaar toch ??

Ik denk dat het aan de stress ligt…. Wat zijn symptomen van stress?

Reageren
    Anoniem

Stress heeft een heleboel symptomen. Zoek ze is op.

Reageren
    John (moderator)

Ik kan natuurlijk niet in je buik kijken. Maar het lijkt mij zeer onweaarschijnlijk

Reageren
    Anoniem

Ik heb een aantal stress testen gedaan en kom echt heel erg hoog uit grote spanning…. Wat kan ik hier het beste tegen doen??

Reageren
    John (moderator)

Er voor zorgen dat de stress factoren verdwijnen of dat er problemen worden opgelost

Reageren
    Anoniem

Nog even helderheid?!
    Ik ben gevingerd 5 dagen voor menstruatie….. Geen idee of er sperma op zijn vingers zat…
    Daarna ongesteld geworden normaal!
    Keer erna was wel erg gestressd wel ongesteld geworden maar wel weinig van die bloedpropjes is dat dan een menstruatie?
    Nu is mijn menstruatie al 10 dagen te laat…. Denk door stress
    Ik heb in de 6 de week een test gedaan negatief in de 8ste week negatief
    9 & 10de week negatief !
    Is dat dan betrouwbaar??

Reageren
    John (moderator)

Ja hoor dat is betrouwbaar

Reageren
Reageer op: 100% zeker niet zwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.