Home / Zwanger worden / Onzeker !
hoi iedereen,
Ik zit nogal met een lastig vraagje, Ik ben net ongesteld geweest van 11 maart tot en met 16 maart. Zaterdag ben ik met men vriend weggeweest en hebben gemeenschap gehad op zondagmorgend rond 5a6 uur 's ochtends. Nu sinds gister heb ik een licht rose afscheiding bij het afvegen na een toiletbezoek. Moet nu wel zeggen dat ik al wel even gevoelige borsten heb en dat ik me soms een beetje raar voel.. het lijkt wel of ik op het randje sta van ziek te worden en mijn eetlust is ook niet hoe het altijd is.
Kan iemand me helpen alsjeblief...?
groetjes.
Zwangerschapssymptomen kun je in ieder geval onmogelijk al hebben.
Dat wil niet zeggen dat je niet alsnog zwanger zou kunnen raken als je onbeschermde seks hebt gehad. Het was wel net tegen de vruchtbare dagen aan. Je zou vandaag z.s.m. nog de Morning After Pil kunnen gebruiken.
De afscheiding kan een gevolg van de seks zijn.
om al zwangerschapssymptomen te hebben is het inderdaad zeer vroeg. Maar het feit dat mijn borsten al even gevoelig zijn, heb ik het al over een week ofzo voor de menstruatie.
de eetlust die veranderd is, is sinds ongeveer een week of week en half nu.
Groetjes
Je had de klachten dan dus al veel eerder dan de seks. Met zwanger zijn heeft het in ieder geval niks te maken. Zwanger ben je pas als er een innesteling heeft plaats gevonden. Dat is gemiddeld zo'n 9 dagen na de seks pas. En ook dan zijn er nog steeds geen zwangerschapssymptomen.
Maar nogmaals: het wil niet zeggen dat je niet alsnog zwanger zou kunnen raken.
Ik raad je dan ook aan om de MAP te gebruiken als je het risico op een zwangerschap niet wilt lopen.
Hoi, hier ben ik weer.
De gevoelige/pijnlijke borsten zijn nog steeds niet over .. Ik bloed nog steeds na het vrijen en gisteren heb ik me zo boos gemaakt en ben ik weer beginnen bloeden..
Als het zover zou zijn hoop ik maar dat het weer niet misloopt 🙁
Nog even afwachten. Op 8 april zou ik weer ongesteld moeten worden.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!