Zoeken Vraag het forum

Menopur en pregnyl dpo 7 ongesteld geworden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik probeer al 3 jaar zwanger te worden en heb na het falen van clomid en gonal-f deze cyclus menopur gebruikt met pregnyl voor het opwekken van een eisprong. Met behulp van de echo’s wisten we precies hoe en wat. We hebben gekluts en na zoveel tegenslagen voelde het dit keer erg goed aan. Ik kreeg 7 dagen na de eisprong ontzettend veel krampen en werd ook, duizelig, misselijk, hoofdpijn, gespannen borsten. Dacht even dat het misschien een innesteling zou zijn maar helaas kreeg ik een heftige bloeding van twee lang lang met veel klachten (moest maandverband dragen), Ik belde het ziekenhuis en ze zeiden dat ze niet wisten wat het was. Dit doet me erg veel pijn, ik faal bij iedere medicatie, wat is mis met mij? Waarom heb ik een helder rode bloeding gekregen precies 7 dagen na het spuiten van pregnyl? Kan nergens antwoord krijgen….is er iets afgebroken? Is er nog hoop?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik vrees dat je daar zo geen antwoord op zult krijgen… De gynaecoloog is de arts die dit verder zou moeten uitzoeken…..

Reageren
    Anoniem

Je zou eens kunnen googlen op zaken als oestrogeendominantie, pcos en insulineresistentie. Zaken waar veel mensen mee te maken hebben en die grote invloed hebben op hormoongerelateerde problemen hebben, ook op de vruchtbaarheid. Op natuurlijk gebied is er mijns inziens nog wel resultaat te krijgen. Heb zelf niet van die ernstige problemen maar wel een normalere menstruatie door het gebruik van progesteroncrème, een volkomen natuurlijk middel.
    Ook een zinktekort heeft bijvoorbeeld invloed op de hormonen en de vruchtbaarheid.
    Mooiste zou zijn als je een natuurlijke eisprong krijgt. Help het je hopen.

Reageren
Reageer op: Menopur en pregnyl dpo 7 ongesteld geworden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.