- Anoniem20 februari 2016 om 21:45
Ik probeer al 3 jaar zwanger te worden en heb na het falen van clomid en gonal-f deze cyclus menopur gebruikt met pregnyl voor het opwekken van een eisprong. Met behulp van de echo’s wisten we precies hoe en wat. We hebben gekluts en na zoveel tegenslagen voelde het dit keer erg goed aan. Ik kreeg 7 dagen na de eisprong ontzettend veel krampen en werd ook, duizelig, misselijk, hoofdpijn, gespannen borsten. Dacht even dat het misschien een innesteling zou zijn maar helaas kreeg ik een heftige bloeding van twee lang lang met veel klachten (moest maandverband dragen), Ik belde het ziekenhuis en ze zeiden dat ze niet wisten wat het was. Dit doet me erg veel pijn, ik faal bij iedere medicatie, wat is mis met mij? Waarom heb ik een helder rode bloeding gekregen precies 7 dagen na het spuiten van pregnyl? Kan nergens antwoord krijgen….is er iets afgebroken? Is er nog hoop?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 februari 2016 om 22:16Ik vrees dat je daar zo geen antwoord op zult krijgen… De gynaecoloog is de arts die dit verder zou moeten uitzoeken…..
ReagerenAnoniem21 februari 2016 om 08:58Je zou eens kunnen googlen op zaken als oestrogeendominantie, pcos en insulineresistentie. Zaken waar veel mensen mee te maken hebben en die grote invloed hebben op hormoongerelateerde problemen hebben, ook op de vruchtbaarheid. Op natuurlijk gebied is er mijns inziens nog wel resultaat te krijgen. Heb zelf niet van die ernstige problemen maar wel een normalere menstruatie door het gebruik van progesteroncrème, een volkomen natuurlijk middel.
Reageren
Ook een zinktekort heeft bijvoorbeeld invloed op de hormonen en de vruchtbaarheid.
Mooiste zou zijn als je een natuurlijke eisprong krijgt. Help het je hopen.