- Anoniem12 juni 2015 om 18:48
Hoii ik heb een dringend vraagje.
Ik en mijn vriend hebben nog geen sex gehad, maar ik heb hem wel afgetrokken en hij mij gevingert. Het probleem is hij kwam klaar in zijn eige hand en is daarna zijn hande gaan wassen. Daarna heeft hij me weer gevingert, sinds dien ben ik nietmeer ongesteld geworden ik ben al 2 weken te laat, zou hij mij zwanger hebben kunnen gemaakt doordat er misschien nog sperma aan zijn vinger zat en daarna mij heeft gevingert?6 reactiesReagerenAnoniem12 juni 2015 om 19:44Ik heb trouwens ook het sperma aangeraakt, en niet mijn hande gewassen, en mezelf ook gevingert. Zou iemand hier alsjeblieft op kunnen reageren!
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2015 om 21:54Als hij zijn handen heeft gewassen, is het sperma dood. Daarnaast leeft sperma in de buitenlucht hooguit 2-5 minuten.
Is je menstruatie normaal wel altijd precies op tijd?
Als je denkt toch zwanger te kunnen zijn doe dan een zwangerschapstest
ReagerenAnoniem13 juni 2015 om 09:38Tandor, nee mijn menstruatie is niet altijd optijd. Maar ik zou er dus wel zanger van kunnen worden?
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2015 om 10:10Als je vers sperma rechtstreeks in je vagina brengt kun je daar zwanger van worden. Maar dat lijkt me bij jou niet zo aan de orde.
Als je menstruatie vaker onregelmatig is, zal dat nu dus ook het geval kunnen zijn.
ReagerenAnoniem13 juni 2015 om 13:45En als alleen het voorvocht met zijn vinger in me kwam, zou je daarvan zwanger kunnen worden?
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2015 om 13:59Van voorvocht raak je in principe niet zwanger.
Reageren