Zoeken Vraag het forum

Ik wil nog niet zwanger worden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Wie kan me helpen…
    Ik ben nu 26 en ben al 8jr samen met mijn vriend wij hebben in december besproken dat we zouden stoppen met de pil maar nu het zover is wil ik het niet meer ik ben nu al 2 mnd niet ongesteld geworden en heb nu een provera kuur die ik 10 dgn moet nemen hierdoor zou mijn ongesteldheid opgewekt moeten worden en volgens de 7 testen die ik heb gedaan ben ik nu niet zwanger maar hij wil graag sex en ik ben bang dat ik dan alsnog zwanger wordt voor ik hem kan vertellen dat ik nu liever nog geen kinderen wil (Door omstandigheden) wie kan me vertellen wat ik moet doen en of ik nu zwanger kan worden tijdens de kuur… Bedankt

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het risico om zwanger te worden is er altijd.
    Dus ik zou maar zo snel mogelijk kenbaar maken dat je van mening bent verandert en weer aan de pil gaan.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor je advies, zou alleen nog graag willen weten of ik nu tijdens het gebruik van provera wel of niet zwanger kan worden aangezien de dokter me vertelde dat dit juist men ongesteldheid zou moeten opwekken, verder zou ik ook graag willen weten wanneer ik nu weer het beste kan beginnen met de pil.
    Alvast bedankt.

Reageren
    John (moderator)

Je kunt zwanger raken tijdens het gebruik van Provera.
    Je moet hier dus ook mee stoppen en weer zo snel mogelijk met de pil starten.
    Bespreek het ook even met je huisarts.

Reageren
Reageer op: Ik wil nog niet zwanger worden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.