- Anoniem13 februari 2015 om 17:42
Ik ben al 4/5maanden bezig om zwanger te worden en het lukt maar niet… Ik had op internet gelezen dat je rond je ovulatie cervixslijm moet hebben ik controleer dit dagelijks en op een of andere manier hebt ik dit niet ben ik ontvruchtbaar? Misschien wat tipss om toch zwanger te worden wil heel graag een gezinnetje beginnen…
8 reactiesReagerenAnoniem13 februari 2015 om 20:05Je kunt eventueel ook een evaluatie test gebruiken om de evaluatie vast te leggen.
Reageren
Deze is vaak 14 dagen voor de volgende menstruatie. Als je onregelmatig ongesteld bent is dit lastig te berekenen.Anoniem13 februari 2015 om 20:05Bij sommige vrouwen helpt het slikken van tarwekiem olie om het baarmoederslijm vlies dikker te maken en worden ze wel zwanger.
ReagerenJohn (moderator)
13 februari 2015 om 20:17Cervixslijm is niet “verplicht” bij een ovulatie.
Zijn je menstruaties regelmatig? Hoe lang duurt een cyclus? Hoe vaak heb je seks gedurende de vruchtbare periode?
ReagerenAnoniem13 februari 2015 om 22:09[ol]
Reageren
[li][/li]
[li][/li]
[/ol]Anoniem13 februari 2015 om 22:13Ohh oke gemeenschap om de tweedagen soieso, myn menstruatie is niet regelmatig vorige maand was ik 9dagen overtijd en werd k na die 9dagen helaas weer ongesteld
ReagerenJohn (moderator)
13 februari 2015 om 22:22Dan is het heel erg moeilijk om een ovulatie te bepalen.
Reageren
Heb je eerder de pil gebruikt?
zo ja, Hoe waren je menstruaties voordat je de pil ging gebruiken en hoe lang ben je al met de pil gestopt?Anoniem15 februari 2015 om 20:35Ik had de prikpil 3keer genomen bij de derde keer bleek het dat ik alergisch voor was dat is al zo 7/8 maanden geleden myn ongesteldheid was gewoon regelmatig tot 2maanden geleden in december was ik 3dagen telaat en januari 9dagen telaat..
ReagerenJohn (moderator)
15 februari 2015 om 22:41Misschien is het dan goed om bij de huisarts een verwijzing te vragen voor de gynaecoloog.
Reageren