- Anoniem10 oktober 2014 om 15:17
Haj,
na wat aparte klachten na mijn eisprong die ik niet ken, heb ik besloten om het bij te houden. Nu in de hoop dat iemand dit misschien herkend??Ben vanaf halfweg Juni gestopt met de pil. Ik hou mijn cyclus bij via een app op mijn telefoon, dit omdat mijn deze nog al wisselend was/is. cyclus van 27-34 gehad afgelopen maanden. Volgens deze app zou ik 2 oktober mijn eisprong hebben, had die avond een felle steek links in onderbuik en had ook vruchtbare afscheiding de dagen daarvoor. Die avond wel gemeenschap gehad, mijn partner is niet in mij gekomen.
Dagen erna kreeg ik de volgende symptomen.
Dag na vermoedelijke eisprong:
[b]1 DPO[/b] : menstruatieachtige krampen/steken links/rechts, opgeblazen gevoel, last van wat
pukkeltjes in mijn gezicht. eerst wat dikke wit/gelige afscheiding en daarna eiwit/slijm afscheiding.
[b]2DPO:[/b] lage rugpijn, opgeblazen gevoel, vermoeid, hoofdpijn komt en gaat, menstruatie krampen/steken links/rechts en spierpijn met name in de benen. afscheiding eiwit/slijm
[b]3DPO[/b] meer eetlust, honger gevoel een uur na het avondeten, opgeblazen gevoel, rugpijn, menstruatiekrampen, vermoeid, rillingen, beetje gevoelige borsten. afscheiding eiwit/slijm
[b]4DPO[/b] temp: 36.9, eetlust, rugpijn, opgeblazen gevoel, constipatie al 3 dagen niet na wc kunnen, menstruatiekrampen, slapeloosheid maar wel vermoeid, spierpijn, hoofdpijn, afscheiding eiwit/slijm, beetje gevoelige borsten.
[b]5DPO[/b] nog steeds constipatie, eetlust, weer een paar pukkeltjes in gezicht, menstruatiekrampen, gevoelige borsten, s’avonds afscheiding heldere slijm met heel klein beetje rode verkleuring
[b]6DPO[/b] beetje ontlasting gehad, duizeligheid, vermoeidheid, spierpijn, beetje gevoelige borsten afscheiding eiwit/slijm, eetlust.
[b]7DPO[/b] afgelopen nacht moeilijk in slaap kunnen komen en een paar keer wakker geweest. temp 36.8 eetlust en snel vol gevoel hebben, rugpijn, opgeblazen gevoel, af en toe nog wat menstruatieachtige krampen/steken af en toe nog duizelig, vermoeid, hoofdpijn wat komt en gaat, spierpijn, beetje gevoelige borsten, beetje ontlasting gehad, afscheiding eiwit/slijm[b]Vandaag[/b]
[b]8DPO[/b] temp 36.9, rugpijn, nog steeds wat constipatie, menstruatiekrampen/steken af en toe, vermoeid kom maar moeilijk uit bed, wat duizelig af en toe, wat gevoelige borsten, spierpijn. afscheiding nog steeds eiwit/slijm.Toen ik gisteravond op bed ging kreeg ik een wat drukkend gevoel en een paar steekjes bij mijn stuit/staartbeen? Heb dit nog nooit gehad!
As dinsdag 14 oktober begint als het goed is mijn menstruatie.
Madi