- Anoniem29 augustus 2014 om 09:58
Hoi,
Ik heb op 18 juli mijn ontrekkingsbloeding gehad, daarna niet meer aan de pil gegaan omdat we graag een kindje willen.
Heb nu al een cyclus van ongeveer 42 dagen en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Op dag 35 heb ik een test gedaan maar deze was negatief.Nu heb ik sinds 2 weken geen eetlust meer en ben daardoor 4 kilo afgevallen, ook heb ik las van enorm veel afscheiding, hiermee bedoel ik dat ik het regelmatig gewoon voel lopen. Met vlagen heb ik ook iedere keer een paar dagen dat ik niet in slaap kan komen, het kan dan gerust 2/3 uur duren voordat ik slaap, terwijl ik wel gewoon moe ben!
Kan het zijn dat ik toch zwanger ben ondanks de negatieve test of heeft dit meer met het ontpillen te maken?
Even voor de duidelijkheid, ben op mijn 15e aan de pil gegaan (micorgynon 30) en ben nu 22.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 augustus 2014 om 10:05Het meest voor de hand liggende is toch dat je te maken hebt met ontpillen. Het kan heel goed enkele maanden tot een jaar duren voordat je cyclus weer is hersteld tot normaal niveau.
Reageren
Een zwangerschap zou natuurlijk mogelijk kunnen zijn. Je zou naar de huisarts kunnen gaan en daar vragen om een bloedtest. Als het HCG gehalte niet hoog genoeg is werken de DHZ tests niet.