Zoeken Vraag het forum

Overtijd en negatieve test

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,

Ik heb op 18 juli mijn ontrekkingsbloeding gehad, daarna niet meer aan de pil gegaan omdat we graag een kindje willen.
    Heb nu al een cyclus van ongeveer 42 dagen en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Op dag 35 heb ik een test gedaan maar deze was negatief.

Nu heb ik sinds 2 weken geen eetlust meer en ben daardoor 4 kilo afgevallen, ook heb ik las van enorm veel afscheiding, hiermee bedoel ik dat ik het regelmatig gewoon voel lopen. Met vlagen heb ik ook iedere keer een paar dagen dat ik niet in slaap kan komen, het kan dan gerust 2/3 uur duren voordat ik slaap, terwijl ik wel gewoon moe ben!

Kan het zijn dat ik toch zwanger ben ondanks de negatieve test of heeft dit meer met het ontpillen te maken?

Even voor de duidelijkheid, ben op mijn 15e aan de pil gegaan (micorgynon 30) en ben nu 22.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het meest voor de hand liggende is toch dat je te maken hebt met ontpillen. Het kan heel goed enkele maanden tot een jaar duren voordat je cyclus weer is hersteld tot normaal niveau.
    Een zwangerschap zou natuurlijk mogelijk kunnen zijn. Je zou naar de huisarts kunnen gaan en daar vragen om een bloedtest. Als het HCG gehalte niet hoog genoeg is werken de DHZ tests niet.

Reageren
Reageer op: Overtijd en negatieve test
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.