- cindy22 februari 2013 om 17:03
hallo!
meer als een jaar geleden ben ik gestopt met de pil.
Ik had altijd een menstruatie dat ongeveer 6 dagen duurde de eerste drie dagen verloor ik veel bloed en het was donker van kleur ik had ook eigelijk altijd stolsels bij mijn menstruatie.
Vorige maand en deze maand had ik een hele andere menstruatie dan ik normaal gewend ben.
Op het moment dat mijn menstruatie begon kreeg ik erge krampen en werd ik er ook naar van terwijl ik dat normaal niet hebt (wel de krampen maar niet dat ik er naar van werd) Ook heb ik maar weinig bloed verlies zonder stolsels en is het helder rood van kleur en het duurt ook maar drie a vier dagen.
drie weken geleden en een week geleden heb ik nog een test gedaan maar die waren negatief.
zijn er mensen die hier misschien ervaring mee hebben of hier meer van weten? [img]3 reactiesReagerenCindy!22 februari 2013 om 18:23Niemand die mij hiermee kan helpen?
ReagerenAnoniem22 februari 2013 om 18:31Ik ben driekwart jaar geleden gestopt met de pil en heb nog helemaal geen menstruatie…
ReagerenCindy!22 februari 2013 om 19:49Oke dat duurt wel lang! Wat heeft je dokter daarover gezegt?
Reageren
Ik heb na het stoppen wel gewoon menstruatie gehad alleen de laaste twee maanden is mijn menstruatie heel anders dan ik normaal gewend ben