- anoniempje11 januari 2013 om 19:38
hoi allemaal
ik heb 23 dec sex gehad met mijn vriend. zo ver ik weet en aan me servixslijm te zien was, was ik vruchtbaar. ik heb pcos me cyclus is rond de 33 a 35 dagen mijn lichaam is altijd gevoelloos om het zo even te noemen. na de kerst kreeg ik ochtenmisselijkheid moest vaker naar de wc. heb gevoel in me borsten wat ik normaal nooit heb. veel lucht op boeren. maagzuur. mijn gyn heeft mijn aantal jaren terug verteld dat ik heel moeilijk zwanger kan raken dus sta hier eigenlijk helemaal versteld van. moest gisteren ongesteld worden maar er kwam niks vandaag raakte ik een beetje rode bloed met afvegen. kan het zijn dat me ongesteldheid er nu toch aan komt of is het innestelingsbloed? ben daarna nog 2 keer naar de wc geweest en toen geen bloed te zien wie kan me uitleg geven
alvast bedankt
5 reactiesReagerennachtzuster12 januari 2013 om 01:56Je bent overtijd, dus je kunt testen nu. Bij Kruidvat haal je twee simpele testen voor 5 euro. Dan weet je het zeker. Aan de hand van je verhaal is niet te zeggen of je zwanger bent. Er is een kans. Succes!
Reagerenanoniempje12 januari 2013 om 13:24dank je wel voor je reactie
Reageren
ik blijft kleine beetjes bloed verliezen dus ik wacht het nog wel ff af. ik heb een test liggen .wat ik verlies is niet rood maar ook weer niet bruin, het is een beetje rose achtig, het is wel anders dan wat ik normaal heb. mijn lichaam is heel vaag en iedere maand anders . een vriendin van me zei dat het miss een vroege miskraam kon zijn , want als ik wel zwanger zou zijn dan was ik net 4 weken en de meeste weten het pas als ze 6 a 7 weken zijn .dus kijk het nog wel ff aan.Sanne12 januari 2013 om 13:24En… zwanger?
ReagerenSanne12 januari 2013 om 13:26Ik merkte het inderdaad ook met 6 weken…
Reagerenanoniempje12 januari 2013 om 13:34gefeliciteerd
als het zo bij mij is dan moet ik rond 16 feb weer ongi worden en als ik dan niet ongi word dan ga ik wel een test doen.ben 5 jaar geleden getrouwd geweest en heb toen daar voor 6 jaar de ziekenhuis molen gehad met behandelingen. niet geslaagt om zwanger te worden. 5 jaar alleen geweest en heb sins anderhalve maand een vriend en die zegt ook we zien het wel of je zwanger wordt of niet. ik gun het je
Reageren
dus het is afwachten.