Zoeken Vraag het forum

zwanger of niet test doen of niet weet het niet?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniempje

hoi allemaal

ik heb 23 dec sex gehad met mijn vriend. zo ver ik weet en aan me servixslijm te zien was, was ik vruchtbaar. ik heb pcos me cyclus is rond de 33 a 35 dagen mijn lichaam is altijd gevoelloos om het zo even te noemen. na de kerst kreeg ik ochtenmisselijkheid moest vaker naar de wc. heb gevoel in me borsten wat ik normaal nooit heb. veel lucht op boeren. maagzuur. mijn gyn heeft mijn aantal jaren terug verteld dat ik heel moeilijk zwanger kan raken dus sta hier eigenlijk helemaal versteld van. moest gisteren ongesteld worden maar er kwam niks vandaag raakte ik een beetje rode bloed met afvegen. kan het zijn dat me ongesteldheid er nu toch aan komt of is het innestelingsbloed? ben daarna nog 2 keer naar de wc geweest en toen geen bloed te zien wie kan me uitleg geven

alvast bedankt

5 reacties
    Reageren
    nachtzuster

Je bent overtijd, dus je kunt testen nu. Bij Kruidvat haal je twee simpele testen voor 5 euro. Dan weet je het zeker. Aan de hand van je verhaal is niet te zeggen of je zwanger bent. Er is een kans. Succes!

Reageren
    anoniempje

dank je wel voor je reactie
    ik blijft kleine beetjes bloed verliezen dus ik wacht het nog wel ff af. ik heb een test liggen .wat ik verlies is niet rood maar ook weer niet bruin, het is een beetje rose achtig, het is wel anders dan wat ik normaal heb. mijn lichaam is heel vaag en iedere maand anders . een vriendin van me zei dat het miss een vroege miskraam kon zijn , want als ik wel zwanger zou zijn dan was ik net 4 weken en de meeste weten het pas als ze 6 a 7 weken zijn .dus kijk het nog wel ff aan.

Reageren
    Sanne

En… zwanger?

Reageren
    Sanne

Ik merkte het inderdaad ook met 6 weken…

Reageren
    anoniempje

gefeliciteerd

als het zo bij mij is dan moet ik rond 16 feb weer ongi worden en als ik dan niet ongi word dan ga ik wel een test doen.ben 5 jaar geleden getrouwd geweest en heb toen daar voor 6 jaar de ziekenhuis molen gehad met behandelingen. niet geslaagt om zwanger te worden. 5 jaar alleen geweest en heb sins anderhalve maand een vriend en die zegt ook we zien het wel of je zwanger wordt of niet. ik gun het je
    dus het is afwachten.

Reageren
Reageer op: zwanger of niet test doen of niet weet het niet?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.