- Joenna30 januari 2017 om 00:30
Hallo
Ik heb een vraagje want ik en mijn vriend willen zwanger worden, misschien kan iemand hier antwoord op geven. want ben er niet helemaal zeker van. de eerste dag van mijn laaste menstruatie is 13 jan. Mijn vriend en ik hebben rond de 17de sex gehad tot nu eigenlijk en afgelopen vrijdag was dus mijn ovulatie en ook gewoon onbechermd sex gehad. Ik werd na de sex de ochtend erna best wel misselijk en moest ook spugen. niet alle ochtenden maar ook overdag wel momenten van misselijkheid en zowel een opgeblazen onderbuik …. zondagavond deze avond dus … voelde ik een paar ploppjes in me onderbuik en ook moest ik spugen erna. Ik weet het is mischien wat te voeg om het te kunnen uitluiten maar heb wel gelezen ook dat als je zwanger bent meteen misselijk kan worden na de sex
Is mijn lichaam mij voor de gek aan t houden? of niet? kan iemand hier een antwoord op geven ?
Mvg
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 januari 2017 om 00:45maar heb wel gelezen ook dat als je zwanger bent meteen misselijk kan worden na de sex
Dat is echt nonsens. Het duurt namelijk nog 6-9 dagen voordat je ueberhaupt zwanger bent na de seks. Dus als vrijdag de eisprong was, kun je nu onmogelijk al zwangerschapssymptomen hebben.,
ReagerenJoenna31 januari 2017 om 18:28Oke van dat misselijk worden of niet prima
Het enige wat ik dan niet begrijp is dat mijn misselijkheid doorgaat elke ochtend en sinds gisteren verlies ik ook lichtbruine afscheiding als ik op de wc zit en moet plassen
Is dat ook niet een van de verschijnselen van een vroegtijdige zwangerschap? Het is zoiezo zeker dat ik me menstruatie moet afwachten en dan moet testen maar denk vraag het hier ook maar even na of t zo is wat bruine afscheiding betekend in mijn geval..
Iemand ervaringen ermee?
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2017 om 18:38Bruine afscheiding is doorgaans nog oud bloed dat nog in de baarmoeder zit van de vorige menstruatie. Als vrijdag je eisprong was, kun je nog geen zwangerschapssymptomen hebben. Een innesteling duurt doorgaans 6-9 dagen. Dan kan er een innestelingsbloeding optreden, Maar dat is in regel wat helder rood bloed. Je zult nog even moeten wachten en dan een test doen als je menstruatie uitblijft.
ReagerenJoenna1 februari 2017 om 00:03Dus het kan zo zijn dat ik zwanger ben ?
Reageren
Als het er op neer komt zal ik nog even geduld moeten hebben idd
Maar het is altijd vervelend als je iets langer moet wachtenJohn (moderator)
1 februari 2017 om 00:26Er zit helaas niets anders op
Reageren