- …….7 januari 2013 om 15:57
Wij hebben onveilig seks gehad tijdens en een week na de menstruatie. ik slik op het moment al 2 jaar geen pil meer, is de kans groot dat ik dan zwanger ben of dat niet??
6 reactiesReagerenEmma7 januari 2013 om 16:59De kans is klein, maar niet onmogelijk. Ik neem aan dat jullie proberen zwanger te raken? De grootste kans om zwanger te raken is tijdens je ovulatie.
Groet Emma
ReagerenFaye3 februari 2013 om 19:10Kan je zwanger worden net 2dagen na je menstruatie, woensdag waren mijn menstruaties gestopt en vrijdag moest ik mijn 1ste pil terug innemen (die ik nu al van september inneem) maar die vrijdag heb ik ook onveilige seks gehad, maar mijn vriendje weet niet of hij in mij is klaargekomen..Is de kans groot dat ik zwanger ben?
ReagerenJohn (moderator)
3 februari 2013 om 19:16Ik denk dat Emma de vraag al beantwoordt heeft.
Reageren
De kans is klein maar zeker niet onmogelijk.
Alleen de opmerking over je vriendje is een beetje vreemd! Ik mag toch voor hem hopen dat hij weet wanneer hij klaarkomt?whitney11 juli 2013 om 16:43hoi emma ik had een vraag je ik heb 2 weken geleden met mijn vriend onveilige sex gehad en tijdens mijn menstruatie maar vandaag ben ik veel misselijk en 2 keer overgegeven en raar gevoel in me buik wat ik nooit eerder heb gehad
groet whitney
ReagerenAnoniem2 januari 2014 om 21:42ik heb sex gehad met een meisje 1 dag na haar regels zonder klaarkomen in haar , ze heeft 1.5 uur erna haar pil ingenomen die ze een jaar neemt is er risico op zwangerschap ?
anoniem
ReagerenAnoniem2 januari 2014 om 22:14nee dat is geen probleem.
Reageren