Zoeken Vraag het forum

onveilig seks tijdens en na menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • …….

Wij hebben onveilig seks gehad tijdens en een week na de menstruatie. ik slik op het moment al 2 jaar geen pil meer, is de kans groot dat ik dan zwanger ben of dat niet??

6 reacties
    Reageren
    Emma

De kans is klein, maar niet onmogelijk. Ik neem aan dat jullie proberen zwanger te raken? De grootste kans om zwanger te raken is tijdens je ovulatie.

Groet Emma

Reageren
    Faye

Kan je zwanger worden net 2dagen na je menstruatie, woensdag waren mijn menstruaties gestopt en vrijdag moest ik mijn 1ste pil terug innemen (die ik nu al van september inneem) maar die vrijdag heb ik ook onveilige seks gehad, maar mijn vriendje weet niet of hij in mij is klaargekomen..Is de kans groot dat ik zwanger ben?

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat Emma de vraag al beantwoordt heeft.
    De kans is klein maar zeker niet onmogelijk.
    Alleen de opmerking over je vriendje is een beetje vreemd! Ik mag toch voor hem hopen dat hij weet wanneer hij klaarkomt?

Reageren
    whitney

hoi emma ik had een vraag je ik heb 2 weken geleden met mijn vriend onveilige sex gehad en tijdens mijn menstruatie maar vandaag ben ik veel misselijk en 2 keer overgegeven en raar gevoel in me buik wat ik nooit eerder heb gehad

groet whitney

Reageren
    Anoniem

ik heb sex gehad met een meisje 1 dag na haar regels zonder klaarkomen in haar , ze heeft 1.5 uur erna haar pil ingenomen die ze een jaar neemt is er risico op zwangerschap ?

anoniem

Reageren
    Anoniem

nee dat is geen probleem.

Reageren
Reageer op: onveilig seks tijdens en na menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.