Zoeken Vraag het forum

kan ik nu zwanger raken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • marjan

hoi ik had een klein vraagje en een beetje gemeen
    vannacht lag ik lekker aan het slapen toen ik wat voelde mijn vriend probeerde zijn… in mijn achterste te steken dit deed nogal zeer toen ik hier door wakker werd voelde ik hem spuiten tegen mijn geslachts deels aan. daarnaar stopte hij hem weer in mijn achterste waardoor ik dus terug trok omdat ik het niet wilde spoot hij vervolgens op mijn rug waarnaar hij zijn … en een stukje in mijn vagina stak en over mijn clit wreef enz nu vroeg ik mij dus af of ik nu zwanger van kon raken hier door ben nu erg boos op hem en vannacht hem de deur gewezen
    mijn laatste ongsteldheid was op 29-08-2012 tot 03-09-2012 dus ongsteld worden moet ik nog in deze periode is de vruchtbaarheid ook al geweest dus de kans is volgens mij erg klein om zwanger te raken
    maar wil gewoon zekerheid hier over
    met vriendelijke groet

5 reacties
    Reageren
    Lana

Hai, ja dat kan. Als je geen pil slikt, neem dan een MAP binnen 72 uur. Binnen 5 dagen een EllaOne.

Reageren
    marjan

wat is een MAP
    en nee ik slik al jaren geen pil en sex hebben we ook nauwlijks daarom heeft ie dit ook geflikt denk ik. ik ben een volwassen vrouw ben 31 en heb al 3 kinderen 2 van 7 jaar bijna 8 jaar eind oktober en een meisje van 4 jaar hij komt er voorlopig ook ff er niet meer in huis dit is pure verkrachting als ik het zo mag zien
    ik weet alleen niet wanneer ik ongst moet worden als ik het uit heb gerekend de 26 of de 30ste
    vroeger kende ik een site waar je je ongesteldheid bij kon houden en de ovelatie en een soort zwangerschaps test doen en soort test met wat het word jongen of meisje maar ik weet de naam niet meer er van dus kan het niet uit rekenen
    maar wat is een MAP en hoe zeker is het dat ik zwanger er van kan worden net zo zeker als je het op een normale manier zou doen en dat de persoon in je klaar komt ?
    met vriendelijke groet en alvast bedankt voor uw antwoord

Reageren
    Lauriane

Hai, MAP = Morning After Pil.

Reageren
    Lauriane

Heb je hier wat aan?
    http://www.ovulatieberekenen.nl/

Lauriane

Reageren
    marjan

hoi nee ik wilde graag weten wanneer ik weer ongsteld zou moeten worden enz
    het is een site waar je ze allemaal kan bekijken
    bv wanneer ik weer ongst zou moeten worden en de bruchtbaar periode’s je kan er ook baby namen vinden en bv van die dingetjes die je wel gebruikt bv hoeveel jaar je kindjes zijn en hoeveel wkn je zwanger bent enz ik hoop dat u me begrijpt
    toch wel bedankt voor de reaktie
    en een MP doe ik niet aan ook al is het miss nog niks en miss is er ook wel niks maar als het wel zo zou zijn dat gene wat in me zwemt heeft er niet omgevraagt en meneer wilt beweren dat je op deze manier niet zwanger kan raken want heb ook wel eens gehoord dat je zelfs van voorvocht zwanger kan raken al geloof ik dat niet echt maar met deze had ik nu echt wel me twijvels of dit wel mogelijk was
    maar meneer wil beweren van niet dus zou ik bv wel zwanger worden zeg maar dan komt boontje op zijn loontje en mis leert ie er dan van om niet zo achterlijk mij in slaap aan te vallen
    maar denk niet dat ik zwanger ben hoor want dan is het wel 1 op de dat je op deze manier zwanger raken kan volgens mij ?
    met vriendelijke groet

Reageren
Reageer op: kan ik nu zwanger raken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.