- R18 mei 2012 om 19:43
Hallo,
Ik ben aan het tempraturen. Niet eens om zo snel mogelijk zwanger te worden, maar meer om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Ik heb PCOS dus die cyclus kan rare vormen aan nemen.
Nou heb ik op dag 19 een eisprong gehad. Mijn tempratuur ging van 36.2 en 36.3 naar 36.7, 36.8 3n 36.9.
Dit is de derde keer dat ik tempratuur. de eerste keer klopte de metingen en bleek ik zwanger. inmiddels 1,5 jaar geleden. De tweede keer, vorige maand, kklopde de meting en werd ik 11 dagen later ongesteld. Nu zit ik inmiddels op dag 36, 17 dagen na mijn eisprong en ik word maar niet ongesteld! Ik voel me beroerd, opgeblazen, en heb het gevoel dat het ieder moment kan komen, maar mijn tempratuur blijft hoog. 36.8 meestal, en er komt nix. Ook de vijf a zes testen van de afgelopen dagen zijn negatief. Eerst leek het me nog wel leuk om zwanger te zijn, maar nu wil ik niets liever dan zo snel mogelijk ongesteld worden en me weer normaal voelen!
Zijn er nog andere oorzaken dan zwangerschap waardoor je menstruatie weg blijft? Of heeft iemand anders ervaring met een mooie grafiek, die duidelijk een eisprong lijkt aan te geven maar dat het er toch geen was? Ik hoop dat iemand even met me mee kan denken.