Zoeken Vraag het forum

Ovulatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Angi

Mijn laatste menstruatie was van 30 april t/m 6 mei,
    dat zou inhouden dat mijn ovulatie in principe de 13e zou moeten zijn, heb nu net een ovulatietest gedaan 16 mei, ben je altijd meerdere dagen vruchtbaar of echt maar 1 dag? Of doe ik iets fout in mijn berekening?
    Volgens mij is mijn cyclus 27 dagen

4 reacties
    Reageren

Als je graag zwanger wilt worden, is het handig dat je weet hoe de vrouwelijke menstruatiecyclus in elkaar steekt, wanneer je vruchtbare dagen zijn en dat je het moment van je ovulatie kent.

Lees verder: http://www.ovulatie-berekenen.com/

Reageren
    Emma

Hai Angi, laat je weten hoe het verder gaat met je? Spannend!

Liefs Emma

Reageren
    Angi

Zal ik zeker doen, bedankt voor je belangstelling 🙂

Reageren
    Angi

dat had ik al een keer gedaan, en ik zou nu de 24e mei nog steeds een vruchtbare dag hebben, of alweer, wat mij erg sterk lijkt. wie weet het antwoord

Reageren
Reageer op: Ovulatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.