- Eva25 augustus 2010 om 08:39
Hallo,
Ik ben nu al 2 dagen overtijd..
Voel me wel vreemd..
– Lage rugpijn
– Gevoelige borsten (vooral bij tepel)
– Af en toe steekjes in mijn onderbuik
– Heel erg moe
– Gevoel van blaasontsteking (heel licht, na het plassen nog drang om te plassen)Maar de testen blijven negatief..
Moet ik nog even wachten, of naar de dokter??Groetjes, Eva
5 reactiesReagerenAnoniem25 augustus 2010 om 21:46Afwachten, en over een paar dagen opnieuw testen. Twee dagen is te kort om van de huisarts andere informatie te ontvangen.
Reageren
Maar misschien ben je inmiddels al ongesteld geworden of heb je een positieve zwangerschapstest gehad.Zonnetje26 augustus 2010 om 07:44Hoi Eva,
Als je zwanger bent is het behoorlijk vroeg om zulke verschijnselen te hebben. Het kán, maar het is wel uitzonderlijk vroeg.
De huisarts zal je ook adviseren nog een paar dagen te wachten met een nieuwe test. Menstruatie kan namelijk om verschillende redenen later zijn. En één daarvan is zwangerschap.
Ben je onlangs gestopt met de pil? Dan kan dat ook een reden zijn dat je cyclus anders is dan normaal. Bij ‘ontpillen’ horen ook verschijnselen die verward kunnen worden met zwangerschapsverschijnselen. Het heeft immers met hormonen te maken.
Als je last hebt van stress, je onlangs ziek bent geweest, bepaalde medicijnen hebt gebruikt of veel bent afgevallen/aangekomen kan dat ook een reden zijn van een veranderde cyclus.Succes en sterkte!
ReagerenEva30 augustus 2010 om 16:49Hallo,
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben (helaas) 3 dagen geleden ongesteld geworden.Ik ben vorige maand gestopt met de pil..
Hopelijk volgende keer beter..
Toch bedankt!Groetjes, Eva
ReagerenAnoniem31 augustus 2010 om 18:35Jammer Eva. En tip: hoe relaxter je hierin staat, des te groter de kans op een zwangerschap.
ReagerenEva31 augustus 2010 om 21:04Ik moet zeggen..ik ben er nu wel heel ontspannen in..Ben nog jong (21)..heb alle tijd van de wereld..Als het zo is, WELKOM..en als het iets langer duurt, dan heb ik daar ook wel vrede mee 🙂
Thnx voor reactie!!!
Reageren