- Matheusz28 januari 2024 om 23:01
Beste mensen , mijn vriendin en ik willen beide nog geen baby.
Daarom probeer ik gecontroleerd te ejaculeren zonder kracht. ( ik meen bij normale ejaculatie 50 km p uur ) eruit spuit , maar alles komt er nu druppelend eruit. Zo kan je niet zwanger raken toch ? Weliswaar diep klaargekomen , maar zonder kracht wat normaal centimeters verder zou reiken, en tot de baarmoeder mond gaat ?
Gelukkig is snelheid van het ejaculeren grotendeels doorslaggevend voor bevruchting , denk ik.
6 reactiesReagerenFdv28 januari 2024 om 23:10Is dit een serieus bericht?
ReagerenMatheusz28 januari 2024 om 23:19Ja een serieus bericht.
Bij normale gemeenschap ejaculeert een man met hoge snelheid, waarbij het sperma diep reikt. Heb getracht om geremd ( langzaam / druppelend ) te ejaculeren , wat de kans op bevruchting aanzienlijk verminderd denk ik
Mvg
ReagerenJohn (moderator)
29 januari 2024 om 14:34Ik zou daar toch maar niet op rekenen. Als er sperma in de vagina komt, hoe dan ook, is er een reële kans op zwangerschap
ReagerenMatheusz29 januari 2024 om 15:02Beste John
Maar normaliter is kracht van zaadlozing toch doorslaggevend ? Of is het zo dat sperma eenmaal in de vagina ongeacht de snelheid zijn weg wel vind ?
ReagerenJohn (moderator)
29 januari 2024 om 15:04Die is dus niet doorslaggevend. Sperma met een vinger in de vagina gebracht kan voor zwangerschap zorgen
ReagerenFdv29 januari 2024 om 15:07Even nieuwsgierig hoe je zelf kan regelen hoe snel
Reageren
Je sperma er uit komt?