Zoeken Vraag het forum

Zwanger worden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Kan je zwanger als je goed de pil doorslikt en als de jongen niet klaarkomt in je?

50 reacties
    Reageren
    Anoniem

Nee, als de jongen niet klaarkomt, heeft hij geen zaadlozing gehad en dus komen er geen zaadcellen in de vagina. Zonder zaadcellen kan er geen bevruchting plaats vinden…

Reageren
    John (moderator)

Waar zou de pil voor bedoeld zijn?

Reageren
    Anoniem

maar ik dacht dat je ook een condoom moest gebruiken, want de pil is niet 100% veilig toch?

Reageren
    John (moderator)

Als dat zo was, dan zou je de pil toch helemaal niet hoeven te gebruiken. Als je de pil goed gebruikt, is dat het meest betrouwbare anticonceptiemiddel

Reageren
    Anoniem

oke. Dankuwel

maar ook als ik de pil niet goed gebruikt heb van voorvocht kan je niet zwanger worden toch?

Reageren
    John (moderator)

Nee ook dan niet

Reageren
    Anoniem

waarom zeggen ze dan altijd dat de methode voor het zingen de kerk uit niet veilig is? Dan is het toch wel gewoon veilig.

Reageren
    John (moderator)

Omdat sommige jongens/mannen een voortijdige gedeeltelijke zaadlozing kunnen hebben voordat ze terugtrekken.

Reageren
    Anoniem

is het echt zeker dat ik daar niet zwanger van worden kan?

Want ik slik de pil en ik krijg nu zwarte afscheiding terwijl ik volgensmij al ongesteld moet worden…

maar ik heb dus wel de pil gebruikt en mijn vriendje is ook niet klaargekomen in me. Voordat die klaarkwam was het al weer 2min later van dat die in me zat

Reageren
    John (moderator)

Zo kun je toch niet zwanger raken..

Reageren
    anoniem

Weet u dan wel hoe ik zwarte afscheiding kan hebben? Of kan dat door stress want als het goed is moet ik nu al ongesteld zijn. En ben het nogsteeds niet.

Misschien heb ik het wel vaker maar volgensmij ben ik altijd nu al wel ongesteld. ( heb wel een stopweek overgeslagen)

Reageren
    John (moderator)

Dat kan wat ingedroogd bloed zijn. Gewoon even rustig afwachten

Reageren
    Anoniem

Als je op internet kijkt staat er dat je van voorvocht wel zwanger kan worden alleen dat het niet zo een grote kans is. En het word overal anders gezegd. Waarom is dat dan?

Reageren
    John (moderator)

Op internet staat heel veel en is niet altijd allemaal even betrouwbaar

Reageren
Reageer op: Zwanger worden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.