- kimmie3 juni 2018 om 13:27
Hallo!
Ik zit met een brandende vraag!
Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad.
Sinds april is die ontregeld doordat ik 5 dagen te vroeg “ongesteld” werd.
Het was licht bloed verlies, en verloor alleen bloed bij afvegen.Mijn volgende menstruatie kwam op 12 mei. Beide menstruaties waren heel kort en bijna geen bloedverlies.
Zoals ik altijd normaal ongesteld werd. Beide periodes heb ik onveillig gevreeen.Sinds 9 mei heb ik last vam aders op mijn borsten. Pijn aan de zijkanten.
Het is opgezwollen en toch wel wat groter erdoor.
Ik heb lage rugpijn, mijn buik is af en toe opgezet. Maar nog belangrijker, ale testen die ik heb gedaan waren negatief.
mijn bloed is getest, en had een lage hcg waarde. Toch voel ik me echt zwanger.Mijn volgende menstruatie moet 9 juni op gang komen.
Wat is jullie mening hierover?
Xx kimmie
15 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 juni 2018 om 13:35dat je even je menstruatie moet afwachten en als die uitblijft een nieuwe test moet doen. Het was nog wat te vroeg om te testen.
ReagerenKimmie3 juni 2018 om 13:39John (moderator)
3 juni 2018 om 14:01Clearblue zou ik dan adviseren
ReagerenKimmie3 juni 2018 om 14:27bedankt!
Heb ook heel vaak toiletbezoeken.
Overdag & in de middag. Snachts ben ik te moe om op te staan.
ik Eet sowieso al veel dus merk het verschil niet. Heb wel vaker trek.
28 & 29 april heb ik onveillig gemeenschap gehad. En 17 & 18 mei ook.
kan ik alleen zwanger raken op vruchtbare dagen?
ik zit niet aan de anticonceptie, en ook niet in de overgang. Ik heb al 2kids.
maar bij hun heb ik nog nooit last gehad van iets. Vandaar dat ik ZOOO in de war raaak.
Zijn er nog andere betekenissen voor aders op je borsten? Heb dat namelijk ook nog nooit gehad. Sinds 9 mei heb is dat mij opgevallen en tot heden zit het er nog.
groetjes kimmie
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2018 om 14:43Aders op je borsten kan veel oorzaken hebben. Dat zegt niks over zwangerschap
Reagerenkimmie5 juni 2018 om 07:12Vandaag donkerrood bloed gezien na toiletbezoek, menstruatie hoort pas de 9 de te komen. Waar kan dit op duiden?
ReagerenJohn (moderator)
5 juni 2018 om 08:41dat je menstruatie misschien iets eerder komt…..
ReagerenKimmie5 juni 2018 om 19:57het zet nu door in kleine hoeveelheden
en alleen bij het afvegen..
wat raad je mij aan?
het is gek, ik voel mij zoo zwanger
ReagerenJohn (moderator)
5 juni 2018 om 21:55Gewoon even afwachten of de bloeding doorzet…
Reagerenkimmir6 juni 2018 om 07:00Er zit nauwelijks wat op mijn verband/inleg kruisje,maar bloed wel bij het toiletbezoek (uitplassen). Is dat toch wel menstruatie
gr
ReagerenJohn (moderator)
6 juni 2018 om 10:59Gewoon even afwachten
ReagerenKimmie8 juni 2018 om 11:29het bloeden is gestopt, het was niet veel, en wel helderrood/bruin
nog steeds last van aderen op mijn borsten, opgezette buik, vaak toiletbezoeken zijn wat minder,
ReagerenJohn (moderator)
8 juni 2018 om 11:33Doe over een paar dagen nog maar eens een nieuwe test.
Reagerenkimmie8 juni 2018 om 12:40