- Angela25 april 2018 om 15:09
Hoi
Ik heb een vraagje…
Ik heb gisteren een early zwangerschapstest gedaan van de action. 1 streepje was dik gekleurd en daarnaast een wazig streepje maar zeker te zien! (Ik probeer een foto toe te voegen) Vanmorgen een normale gedaan van de kruidvat en deze was negatief de rest die ik vandaag gedaan heb waren ook negatief… ?
Iemand?
Bijlagen:
3 reactiesReagerenEmmie25 april 2018 om 16:51Gefeliciteerd, dit is een positieve test.
Wil je het heel zeker weten kun je voor de zekerheid nog een test doen. Maar je kan ook gwn de verloskundige bellen en een afspraak maken voor een echo
ReagerenAdelina manuela18 maart 2025 om 16:57Buna ziua va rog frumos sa imi spuneti daca este positive sau negative ca eu nu imi dau seama prima test pe care am facut azi a iesit o linie si mai o linie dar se vede foarte in ceata si am mai facut una care o iesit o linie dupa aia iarasi dar linia aia lalta se vede mai bine putin de cat cealalta va rog sa imi spuneti
ReagerenJohn (moderator)
18 maart 2025 om 17:24Salut, din pacate nici eu nu pot sa raspund. Instrucțiunile de testare descriu cum să utilizați testul și cum și când să citiți rezultatul
Reageren
Translated by ‘Google translate’