- Anna6 juli 2017 om 22:44
Hoi ik ben 45 en zit in de overgang. Maar nu heb ik 1 week nadat mijn men moest beginnen 1 dag bruin slijm bij het afvegen en een heel klein beetje later op de dag. Er net voor en nu nog steeds zijn mijn borsten super gevoelig en ben ik met vlagen misselijk. Ook heb ik sinds een paar dagen echt zin in chocomelk (normaal drink ik geen zuivel alegie) een pak per dag dan hou ik me nog in. Koffie smaakt me niet echt meer terwijl ik er veel van dronk. Ben er moe en moet met een extra kussen slapen anders word ik missekijk. Nu durf ik geen test te doen bang voor een teleurstelling. Maar kan het zijn dat ik wel zwanger ben ondanks ik 1 week nadat mijn periode hoorde te zijn bruin slijm verloor ?
Ben wil niet weer teleurgesteld worden. Kinder wens is zeer groot ondanks mijn leeftijd. Wie heeft ervaring hier mee en wat was bij jullie de uitkomst ?1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 juli 2017 om 23:03Of je zwanger zou kunnen zijn, kan niemand zo zeggen. Daar zul jen dan toch een test voor moeten doen. Je moet er wel rekening mee houden, dat het ook overgangsklachten kunnen zijn
Reageren