Zoeken Vraag het forum

Ik kan mijn eisprong niet vinden met ovulatietesten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anke83

Hallo, we willen graag zwanger worden van ons 2e kindje. De eerste keer was ik de 3e ronde al zwanger en nu zijn we al 5 rondes bezig. Ik heb deze keer ovulatietesten gedaan, maar deze blijven heeel licht. Nergens is een piek te zien. Dat was wel heel duidelijk toen ik voor de eerste keer zwanger werd. Mijn cyclus is 29-30 dagen. Ik ben vanaf dag 12 aan het testen. Kan het zijn dat ik geen ei heb?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je gewoon menstrueert, heb je in de regel ook een eisprong.

Gebruik je de ovulatie testen ook goed? Hoeveel dagen gebruik je de ovulatietesten?

Reageren
    Anke83

ja ik heb ze 6 dagen gebruikt. Gisteren zelfs 3 testen gedaan omdat ik dan volgens de berekening mijn eisprong zou moeten hebben. Had een foto vd testen gemaakt, maar die is te groot om te plaatsen. Controle streep is overal aanwezig.

Reageren
    John (moderator)

Ga dan eens naar de huisarts en bespreek het met hem/haar. Vraag eens om een bloedonderzoek om je hormonen te checken.

Reageren
Reageer op: Reply #1520570 in Ik kan mijn eisprong niet vinden met ovulatietesten

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.