Bruine afscheiding en geen menstruatie

hallo,

ik gebruik geen anticonceptie en heb een regelmatige menstruatie cyclus. Ik ben alleen deze keer overtijd, 2 en een halve week om precies te zijn. Ik heb al een aantal zwangerschapstesten gedaan maar deze waren helaas negatief. Wel heb ik in de week dat ik ongesteld had moeten worden enkele dagen bruine afscheiding.

wat kan eer aan de hand zijn? Zou ik als nog zwanger kunnen zijn?

Groetjes kim

Reageren

Het lijkt me niet waarschijnlijk. Maar ga naar de huisarts en laat een bloedtest doen

Reageren

Bruine afscheiding kan wijzen op een tekort aan progesteron. Wordt ook wel oestrogeendominantie genoemd, omdat het oestrogeen dan te hoog is ten opzichte van het progesteron. Is bij te sturen met de juiste voeding en aanvullende middelen. Genoeg over te vinden op internet. Gebruik zelf lysine en natuurlijke progesteroncrème en weinig last meer van bruine afscheiding, terwijl ik eerder, jarenlang, eerst een week zo half ongesteld was voordat de menstruatie doorzette. Voor je hormoonhuishouding zijn sowieso allerlei stoffen nodig, vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Bij tekorten krijg je eerder problemen met je menstruatie of cyclus.

Reageren

Onwijs bedankt voor de reacties, hier kan ik zeker iets mee!

Groetjes kim

Reageren

Hallo allemaal ik ven vandaag 7dagen ivertijd wat dat niet normaal is en een week voor mijn maandstonden heb ik donker bruine afscheiding gehad, we hebben ook op de dag van mijn ovolutie sex gehad en vaak ook tijdens mijn vruchtbare periode normaal heb ik mijn menstruatie altijd oo tijd behalve nu, heb voolopig ook nog geen test gedaan omdat ik het niet zeker weet of ik zwanger zou kunnen zijn of niet kunnen jullie mij helpen??

Reageren

Daar kun je alleen maar achter komen, door een zwangerschapstest te doen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Bruine afscheiding en geen menstruatie

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe