- Anoniem25 april 2017 om 15:02
Hallo,
ik heb net een test van clear blue gedaan, omdat ik 3 dagen overtijd ben.
Maar nu verschijnt er een hele lichte streep en weet ik nog niks.
iemand hier ervaring mee?
34 reactiesReagerenAnoniem25 april 2017 om 15:04Wilde een foto toevoegen, maar de site geeft aan dat de afbeelding te groot is
ReagerenJohn (moderator)
25 april 2017 om 15:08Volgens mij zou er een kruisje moeten komen als je zwanger bent… lees de bijsluiter
ReagerenAnoniem25 april 2017 om 15:16John (moderator)
25 april 2017 om 15:21Dat is dan een onduidelijk resultaat… doe over enkele dagen een nieuwe test als de menstruatie verder uitblijft
ReagerenAnoniem25 april 2017 om 19:45Ben net nog naar de AH geraced voor nog een test, omdat ik nu toch wel echt in de zenuwen zit.
Nu heb ik een predictor test gelocht, die moet 2 streepjes aangeven voor positief.
En nu heb ik weer hetzelfde resultaat als de vorige.
Een donkere streep en een lichte.Weet dat ik eigenlijk even moet wachten, maar word gek van de zenuwen
ReagerenBijlagen:
Anoniem25 april 2017 om 19:48Heb nou door hoe ik me foto’s kleiner krijg.
deze foto is van de tweede keer testen en deze hieronder van de eerste keer.
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
25 april 2017 om 22:42Je zult toch echt nog even moeten wachten met opnieuw testen
ReagerenAnoniem25 april 2017 om 23:25- Nou ga der maar van uit wel . Streepje is een streepje ik was niet zwanger en had het duidelijk geen vaage . Dus dan ben jij het wel . Gefeliciteerdd
Anoniem26 april 2017 om 13:23Ik heb vanochtend weer een test gedaan en weer een lichte streep.
Heb nu naar de doktersassistente gebeld, en zei zegt dat ik er vanuit kan gaan dat ik wel zwanger ben, maar dat het nog heel pril is.
Als ik volgende week zal testen dan zal de lijn duidelijker moeten zijn.
Pfff had liever een knaltest gehad, want twijfel nog steeds door die lichte streep.
ReagerenJohn (moderator)
26 april 2017 om 13:52Sab1 mei 2017 om 08:29Nou hier ben ik weer.
Heb vanaf afgelopen donderdag tot gisterochtend een bloeding gehad, waardoor ik dacht dat mijn menstruatie was doorgekomen.
Achteraf gezien duurde deze bloeding korter en was veel minder heftig.
Nu heb ik gister een nieuwe test gedaan en dit keer kan ik er niet omheen.
Nu ben ik net naar het toilet geweest voor een ” grote boodschap ” zeg maar, en nu verloor ik weer een beetje donkerbruine afscheiding. Is dit normaal , of moet ik me zorgen maken ?
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
1 mei 2017 om 09:46Deze is duidelijk positief. Gefeliciteerd. De bruine afscheiding kan nog een restant zijn van de bloeding van afgelopen week.
ReagerenSab1 mei 2017 om 10:27Dankjewel !! Oké, maar wat zal die bloeding dan zijn geweest.
Vind het toch wel gek, dacht namelijk echt dat het mijn menstruatie was.
Het was toch best aardig wat.
ReagerenJohn (moderator)
1 mei 2017 om 10:42Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden. Het kruisje op de test was wel binnen enkele minuten zichtbaar?
Reageren