Goedemiddag,
Ik heb al maanden last van vermoeidheid, misselijk-duizeligheid, een slap gevoel en ik zie periodes wazig met een oog. Ook heb ik veel last van pijn.
In april en mei heb ik ter controle urine ingeleverd en vertelde de assistente dat ik leukocyten uit plaste. In april was de uitslag +2 en eind mei +3. De urine is op dat moment op kweek gezet, maar een urine weg infectie was niet aan de orde. Is er iemand die mij meer uitleg kan geven over deze waardes?
Aangezien de klachten erger worden ben ik twee weken terug bij de haio geweest, maar zij vindt bloedonderzoek niet nodig. Ook maakt ze zich niet druk om de leukocyten.
Ik ben emotioneel met lege handen en een sterkte naar huis gestuurd. Ik zit met mijn handen in het haar. De klachten zijn een erge belemmering in mijn leven op dit moment. Ik heb nog maar weinig energie. Wat kan ik nu het beste doen?
Alvast bedankt voor een eventuele reactie.
Terug naar de eigen huisarts gaan. En de klachten bespreken en vragen om verder onderzoek
Bedankt voor uw reactie.
Ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt bij mijn eigen huisarts.
Zou u een verder onderzoek bij een waarde van +3 aanraden, of hoef ik mij hier geen zorgen om te maken?
Bespreek het met je huisarts. Maar wat leukocyten in de urine hoeven zeker geen probleem te zijn