- Anoniem27 augustus 2016 om 20:36
Hoii iedereen!
Ik zit al best een tijdje hiermee en weet niet wat ik ermee moet. Ik heb een tijd geleden voor het eerst seks gehad met mijn vriend. Er was toen nog niets aan de hand. Of ja, ik merkte nog niets. Een tijd daarna, toen we vaker seks gehad hadden begon ik dingen op te merken zoals veel afscheiding, jeuk, en bultjes. Ik ben toen naar de GGD gegaan en heb een soa test gedaan, bleek niets te hebben. De bultjes zijn weg gehaald door de arts. Waar ik nu nog steeds last van heb is een ribbelig kartelachtig randje om de ingang van mn vagina. Het gekke is dat de arts toen bij het weghalen vroeg ” dit is gewoon huid toch” dus dacht ik dat het doodnormaal was. Nou heb ik te horen gekregen dat het hymen kan zijn doordat ik door de eerste keer seks heb gehad maar daar ben ik totaaal niet van opgelucht. Als dat echt zo is, gaat dit nog wel weg? Want ik ben nu al ruim 3 maanden verder…5 reactiesReagerenAnoniem27 augustus 2016 om 20:39…
ReagerenAnoniem27 augustus 2016 om 20:47Het lijkt mij vrij normaal.
Reageren
Hoe oud ben je dat je er zo onzeker over bent?Anoniem27 augustus 2016 om 20:49Ik ben q6 jaar. Ik maak mij er gewoon druk om omdat ik dit nooit eerder gehad heb..
ReagerenAnoniem27 augustus 2016 om 21:18Nou meid, er is niks aan de hand, maar doe het wel veilig. Dus met condoom.
Reageren
Emotioneel vind ik het niet zo handig wat je doet, maar dat moet je zelf weten.
In mijn ogen is het niet goed op je 16-de al een vast vriendje te hebben en daar een relatie mee te hebben. Zoiets moet je uitbuiten en uitstellen, maar dat is mijn mening.Anoniem29 augustus 2016 om 20:05Ik vind dit er geeoon niet normaal uit zien. Heb dit nooit eerder gehad, snap niet waar het vandaan komt.
Reageren