Zoeken Vraag het forum

Brandende vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoe ziet het er bij jou uit?

Yentl

Ik loop hier ondertussen al 4 jaar mee rond.. ging van verdraaglijke pijn naar echt constante pijn. (Branderigheid, plasbuis die constant een ‘pikkend’ gevoel geeft en pijn als ik plas. Vooral na geslachtsgemeenschap.

Af en toe jeuk.
    Ik ben al naar een kiné geweest voor bekkenbodemtherapie (deed niets voor mij)
    Naar een uroloog.. alles in orde
    Al heeeeel vaak naar de gynaecoloog die dan onderzoek deed en kweekjes nam.
    Zij zag meteen dat ik vulvodynie had door een wattenstaaftest (Qtip test).

Geen soa’s, vaak ook geen schimmelinfectie maar af en toe wel omdat mijn ph volledig uit disbalans is heb ik hier ook jammer genoeg vaak last van.

Ik kom echt gek door de gedachte dat ik nog een jaar moet wachten op die operatie.. 🙁

Reageren
    Selina

Kan ook komen door oestrogeentekort, vaak bij vrouwen rond middelbare leeftijd (Overgang).Droog, geïrriteerd, pijn bij plassen, blaastontstekingen etc
    Lokale oestrogeencreme zoals Synapause of Vagifem zullen waarschijnlijk helpen.

Reageren
    Coriane

Wie heeft er al n oplossing
    Heeft er iemand een injectie gehad?
    Ik heb t nu 3 mnd na antibiotica kuur is t ontstaan
    Helse pijnen
    Ik loop nu bij de gynaecoloog

Reageren
    Anoniem

Hoe ziet het er precies bij u uit?

Reageren
    Caroline

Wederom, reageer niet op de reactie van anoniem hierboven: een echte viezerik die foto’s van vrouwelijke geslachtsdelen wil.

Reageren
    Tia

Hoe is het afgelopen met die vrouw met vulvodynie? Kwam daar een operatie aan te pas?
    Ik heb ook al 3 maanden hetzelfde. Brandende vagina en pijnlijke plasbuis. Twee verschillende huisartsenpost, dermatoloog, gynaecoloog (van een kliniek, niet aanbye bevelen). Tas vol met crèmes, pillen,. Na een start met weer hormonen inzettingen, dit verder geweigerd. Zo veel opvliegers. Nu hylaloronzuur inzettingen. Moest ik zelf bestellen. Helpt ook niet. Radeloos.

Reageren
    Huisarts

Goedenavond Tia,

Wat vervelend dat u al 3 maanden last heeft van een brandende vagina en een pijnlijke plasbuis.
    Is uw vagina ook geïrriteerd? Dat het bijvoorbeeld rood is?
    Zou u daar misschien een foto van kunnen maken?
    Dan kan ik beter beoordelen wat het bij u is.

Reageren
    Caroline

Niet op “Huisarts” reageren. Dit is een pervers persoontje dat elk topic over vagina’s of borsten vervuilt met zijn perverse bezigheid.

Reageren
    Tia

Zogenaamde huisarts, wat ben jij een zielige loser. Bah, word jij niet misselijk van jezelf?

Reageren
    Caroline

Hallo Tia, ja vervelend die ellende en als niks helpt heb je ook het gevoel van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Is een second opinion misschien iets?

Reageren
Reageer op: Brandende vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.