- Anoniem12 mei 2025 om 00:48
Hoe ziet het er bij jou uit?
Yentl12 mei 2025 om 08:43Ik loop hier ondertussen al 4 jaar mee rond.. ging van verdraaglijke pijn naar echt constante pijn. (Branderigheid, plasbuis die constant een ‘pikkend’ gevoel geeft en pijn als ik plas. Vooral na geslachtsgemeenschap.
Af en toe jeuk.
Ik ben al naar een kiné geweest voor bekkenbodemtherapie (deed niets voor mij)
Naar een uroloog.. alles in orde
Al heeeeel vaak naar de gynaecoloog die dan onderzoek deed en kweekjes nam.
Zij zag meteen dat ik vulvodynie had door een wattenstaaftest (Qtip test).Geen soa’s, vaak ook geen schimmelinfectie maar af en toe wel omdat mijn ph volledig uit disbalans is heb ik hier ook jammer genoeg vaak last van.
Ik kom echt gek door de gedachte dat ik nog een jaar moet wachten op die operatie.. 🙁
ReagerenSelina14 november 2025 om 21:15Kan ook komen door oestrogeentekort, vaak bij vrouwen rond middelbare leeftijd (Overgang).Droog, geïrriteerd, pijn bij plassen, blaastontstekingen etc
Reageren
Lokale oestrogeencreme zoals Synapause of Vagifem zullen waarschijnlijk helpen.Coriane4 januari 2026 om 19:06Wie heeft er al n oplossing
Reageren
Heeft er iemand een injectie gehad?
Ik heb t nu 3 mnd na antibiotica kuur is t ontstaan
Helse pijnen
Ik loop nu bij de gynaecoloogAnoniem4 januari 2026 om 20:36Hoe ziet het er precies bij u uit?
ReagerenCaroline8 januari 2026 om 17:15Wederom, reageer niet op de reactie van anoniem hierboven: een echte viezerik die foto’s van vrouwelijke geslachtsdelen wil.
ReagerenTia8 maart 2026 om 19:29Hoe is het afgelopen met die vrouw met vulvodynie? Kwam daar een operatie aan te pas?
Reageren
Ik heb ook al 3 maanden hetzelfde. Brandende vagina en pijnlijke plasbuis. Twee verschillende huisartsenpost, dermatoloog, gynaecoloog (van een kliniek, niet aanbye bevelen). Tas vol met crèmes, pillen,. Na een start met weer hormonen inzettingen, dit verder geweigerd. Zo veel opvliegers. Nu hylaloronzuur inzettingen. Moest ik zelf bestellen. Helpt ook niet. Radeloos.Huisarts8 maart 2026 om 23:04Goedenavond Tia,
Wat vervelend dat u al 3 maanden last heeft van een brandende vagina en een pijnlijke plasbuis.
Reageren
Is uw vagina ook geïrriteerd? Dat het bijvoorbeeld rood is?
Zou u daar misschien een foto van kunnen maken?
Dan kan ik beter beoordelen wat het bij u is.Caroline9 maart 2026 om 00:46Niet op “Huisarts” reageren. Dit is een pervers persoontje dat elk topic over vagina’s of borsten vervuilt met zijn perverse bezigheid.
ReagerenTia10 maart 2026 om 23:02Zogenaamde huisarts, wat ben jij een zielige loser. Bah, word jij niet misselijk van jezelf?
ReagerenCaroline12 maart 2026 om 17:27Hallo Tia, ja vervelend die ellende en als niks helpt heb je ook het gevoel van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Is een second opinion misschien iets?
Reageren