- Anoniem14 mei 2016 om 15:49
Hoi ik ben een meisje van 14 en ik ben ongeveer een half jaar geleden ongesteld geworden en dus is het nog erg onregelmatig. Ik ben nu al 2 maanden niet ongesteld geweest, maar dat is nog wel eens gebeurd en volgens mij is dat gewoon normaal op mijn leeftijd. Alleen een week terug dacht ik dacht ik ongesteld was, want ik had bruine afscheiding. Alleen elke keer als ik mijn tampon uitdeed zat er een beetje bruinachtig slijm op en een piepklein beetje bloed maar echt heel erg weinig en voor de rest was de tampon helemaal gevuld met vocht. Na een 2 dagen zat er helemaal niks meer op de tampon. Dus kwam ik op de conclusie dat ik dan toch niet ongesteld was. Tussen mijn menstruatie heb ik last van redelijk wat witte afscheiding en daarom, als ik naar het toilet ga maak ik heel voorzichtig mijn vagina een beetje “schoon” en dep er dan een beetje op om er wat afscheiding vandaan te halen. Een paar dagen geleden deed ik dit weer maar zag dat de afscheiding rood met licht geel/bruin was en er een een babyklontertje bloed op zat het bloed zag er dik en heel helder uit en ik heb geen idee wat het is, want het de afscheiding in mijn onderbroek is wit maar ik krijg niet dat soort afscheiding het komt er zeg maar niet uit. Ik hoop dat iemand een beetje begrijpt wat ik bedoel en ik voel me er niet erg prettig bij.. verder heb ik geen jeuk of pijn of roodheid, dus niks is verder anders dan normaal.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
14 mei 2016 om 17:21Zoals je zelf al schreef, kunnen je menstruaties nog erg onregelmatig zijn. En gezien je leeftijd is dat vrij normaal. Dat is niets om je zorgen over te maken.
Reageren
Als je er wel ongerust over blijft, kun je natuurlijk naar de huisarts gaan.