- Nano7 oktober 2010 om 15:43
Hallo!
Nou, het zit dus zo.
een week nadat ik voor het laatst ongesteld ben geweest begon ik iets van bruinachtig slijm af te scheiden. Ik had geen buikpijn ofzo.
Afijn, dat duurde dus echt een volle week. Daarna begon ik een dik, wit, slijmerig goedje af te scheiden..
Dat duurde iets van 3 dagen. Daarna had ik een dag dat ik roze bloedde. En sinds gisteren heb ik weer bruinverlies, maar deze keer is het niet slijmerig. Tis echt bruin en bloedachtig. Ik begin me nu echt zorgen te maken. Ik heb geen buikpijn, hoofpijn, misselijkheden gehad. En ik heb ook nooit aan de pil gezeten.
Weet iemand wat het is?1 reactieReagerenZwarte Magica13 oktober 2010 om 12:37Hoi,
ik zou als ik jou was even een afspraak met je huisarts maken.Ik ben zelf nu 2,5 jaar gestopt met de prikpil,sinds november 2009 weer redelijk netjes ongesteld,maar nadat ik begin september ongesteld was geworden,begon het hele feest van voren af aan na drie stopdagen,tot op heden,met tussenpozen van een paar dagen.De ene keer lijkt het bloed,andere keer is het gewoon zooi en bruine afscheiding.Ik heb al een inwendig onderzoek gehad bij de huisarts en een bloedtest(soa chlamydia)maar daar kwam niks uit.Gisteren uiteindelijk naar de gynaecoloog geweest,inwendig onderzoekje gehad en een inwendige echo,geen zichtbare of voelbare mankementen,dus nu in afwachting van een uitstrijkje,bloedtest voor bloedarmoede en bloedtest voor eventuele zwangerschapshormoontjes.
Ik zou mezelf gewoon laten onderzoeken,dan weet je tenminste of je iets mankeert,of dat je lichaam een beetje in de war is,wat ook kan is mij verteld.Succes in ieder geval,
groetjes
Reageren