- Anoniem27 maart 2016 om 18:29
Ik schaam me een beetje voor mijn vagina, mijn binnenste schaamlippen zijn best groot en steken uit. Ook is mijn vagina eigenlijk altijd wel vochtig, soms zo erg dat er wat op m’n slipje komt. Vooral als ik flink moet trappen op de fiets, door de wrijving wordt ik nog natter dan normaal. Het ziet er verder gewoon helder uit en heeft een neutrale geur. En geloof me dit is een serieuze post, want ik schaam me er gewoon voor. Mijn vriendinnen hebben het nog niet gezien gelukkig en dit wil ik graag zo houden. Binnenkort moet ik naar de gynaecoloog, omdat er erge ziektes in mijn familie voorkomen moet ik op controle voor het eerst. Ik ben overigens al 28 jaar, maar vraag me af of hier iets aan te doen is??
1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 maart 2016 om 19:01De vraag is natuurlijk of je je daar wel voor moet schamen.
Het is op zich vrij normaal dat de binnenste schaamlippen iets uitsteken en groter zijn. Ook heldere afscheiding is vrij normaal.[quote]Vooral als ik flink moet trappen op de fiets, door de wrijving wordt ik nog natter dan normaal.[/quote] Zou het kunnen dat je door de wrijving iets opgewonden raakt? Dat zou dan een verklaring zijn waarom je afscheiding dan toeneemt…
Reageren