- anoniem 2349 juli 2017 om 15:00
Hallo,
ik ben een meisje van 17 jaar en ik schaam me ergens heel erg voor..
Ik schaam me heel erg omdat ik last heb van een geurende vagina. Als ik bijvoorbeeld in de klas zit dan ruik ik mezelf af en toe.
Laatst had ik ook een spijkerbroek aan en toen had ik opeens een natte vlek in mijn broek.. heel ongemakkelijk want mensen zagen het!
Ik ben nog nooit verder geweest en dus ook geen seks gehad, dus daar kan het niet aan liggen. En op dit moment durf ik dat ook niet omdat ik me hier zo voor schaam 🙁
Ik durf niet naar de dokter toe!!Heeft iemand een idee waardoor het komt en wat ik er aan kan doen? Ik heb zelf best lange schaamlippen van zo’n 2/3 cm lang dus misschien kom het ook wel daardoor dat de geur hier tussen blijft hangen?? ik heb geen idee
alvast bedankt!
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 juli 2017 om 15:06Je wast wel iedere dag je vagina goed? Dus ook tussen de schaamlippen?
Reagerenanoniem 2349 juli 2017 om 15:11nee niet elke dag, maar wel elke keer als ik douche, zo 4 x per week.
verder draag ik katoenen ondergoed dus daar kan het volgens mij ook niet aan liggen?
heb ook het idee dat het meer van binnenuit komt die geur.. $
ReagerenJohn (moderator)
9 juli 2017 om 15:21Ik zou in ieder geval maar eens beginnen met iedere dag te douchen en je vagina goed te wassen. Dus ook tussen de schaamlippen. Je kunt dan de douchekop ook tegen je vagina houden om ze een beetje te spoelen. Als dat het probleem niet oplost, raad ik je toch aan om naar de huisarts te gaan om te kijken of je geen infectie hebt.
Reagerenanoniem 2349 juli 2017 om 15:58Ai, oké! Bedankt in ieder geval
Reagerenanoniem 2349 juli 2017 om 19:19anoniem 2349 juli 2017 om 20:48lees net dat een tampon gedept in yoghurt erg kan helpen.. iemand ervaring?
Reageren