Zoeken Vraag het forum

sterk geurende vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem 234

Hallo,
    ik ben een meisje van 17 jaar en ik schaam me ergens heel erg voor..
    Ik schaam me heel erg omdat ik last heb van een geurende vagina. Als ik bijvoorbeeld in de klas zit dan ruik ik mezelf af en toe.
    Laatst had ik ook een spijkerbroek aan en toen had ik opeens een natte vlek in mijn broek.. heel ongemakkelijk want mensen zagen het!
    Ik ben nog nooit verder geweest en dus ook geen seks gehad, dus daar kan het niet aan liggen. En op dit moment durf ik dat ook niet omdat ik me hier zo voor schaam 🙁
    Ik durf niet naar de dokter toe!!

Heeft iemand een idee waardoor het komt en wat ik er aan kan doen? Ik heb zelf best lange schaamlippen van zo’n 2/3 cm lang dus misschien kom het ook wel daardoor dat de geur hier tussen blijft hangen?? ik heb geen idee

alvast bedankt!

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je wast wel iedere dag je vagina goed? Dus ook tussen de schaamlippen?

Reageren
    anoniem 234

nee niet elke dag, maar wel elke keer als ik douche, zo 4 x per week.

verder draag ik katoenen ondergoed dus daar kan het volgens mij ook niet aan liggen?

heb ook het idee dat het meer van binnenuit komt die geur.. $

Reageren
    John (moderator)

Ik zou in ieder geval maar eens beginnen met iedere dag te douchen en je vagina goed te wassen. Dus ook tussen de schaamlippen. Je kunt dan de douchekop ook tegen je vagina houden om ze een beetje te spoelen. Als dat het probleem niet oplost, raad ik je toch aan om naar de huisarts te gaan om te kijken of je geen infectie hebt.

Reageren
    anoniem 234

Ai, oké! Bedankt in ieder geval

Reageren
    anoniem 234

iemand nog andere oplossingen?

heb het idee dat het meer van binnenuit komt dus..

Reageren
    anoniem 234

lees net dat een tampon gedept in yoghurt erg kan helpen.. iemand ervaring?

Reageren
Reageer op: sterk geurende vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.