- Anoniem17 januari 2016 om 11:36
Hallo,
Achter in mijn vagina voel ik een soort rond uitsteeksel, het is ongeveer een halve cm (misschien iets meer) breed en een cm lang.Het voelt iets harder dan de rest van het weefsel aan de binnenkant. Het lijkt wel een uisteeksel van de baarmoeder o.i.d. ?
Is dit normaal en voelen meer mensen dit? Of is het een cyste of zo iets?
Bedankt
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 januari 2016 om 12:15Dat is heel normaal. Dat is namelijk je baarmoederhals met baarmoedermond die je voelt.
ReagerenAnoniem17 januari 2016 om 12:58Bedankt!
Dus omdat ik dit voel betekend niet dat het verzakt is ofzo? Ik heb soms slechte controle over mijn blaas en las dat dit ook door een baarmoederverzakking kan komen.
Bv wanneer ik spring heb ik de neiging wat urine te verliezen
ReagerenJohn (moderator)
17 januari 2016 om 13:11Een verzakking?
Hoe oud ben je?[quote]Bv wanneer ik spring heb ik de neiging wat urine te verliezen[/quote] Als je dat met een volle blaas doet is dat niet zo raar.
ReagerenAnoniem18 januari 2016 om 14:08Ik ben nog maar 20 jaar.
En bv dat springen is ook met een niet volle blaas, soms lijkt ik ook vlak voor ik naar de wc ga een beetje ‘controle’ te verliezen, dat ik echt heel erg mijn best moet doen om mijn plas op te houden
ReagerenJohn (moderator)
18 januari 2016 om 16:35Met een verzakking heeft dat toch echt niets te doen. Dat springen heeft daar ook niets mee te doen.
Reageren
[quote]soms lijkt ik ook vlak voor ik naar de wc ga een beetje ‘controle’ te verliezen, dat ik echt heel erg mijn best moet doen om mijn plas op te houden[/quote] Als je nodig moet is dat toch heel normaal? Vraag me eigenlijk af waar je je zorgen over maakt…..