- Anoniem9 november 2015 om 15:41
Een tijd terug merkte ik dat ik een erg klein bultje had aan de linker kant van mijn schaamlippen, vlak bij mijn clitoris. Nu was het klein, dus ik maakte mij niet veel zorgen.
Het probleem nu is alleen dat het kleine bultje aan het groeien is. Het heeft nu ongeveer een doorsnede van 1 cm.Mijn schaamlippen zijn rond het gebied (en aan de rechterkant) ook opgezet, dit merk ik ook als ik mijn hand er bovenop leg (met of zonder onderbroek er tussen maakt niet veel uit). Verder doet het erg veel pijn als ik af veeg na het plassen.
Wat zou het kunnen zijn? En wat kan ik doen? Ik ben vrij jong, 17 jaar, bijna 18. Ik heb wel al vele klachten en slik hiervoor een grote lading pijn medicatie, zoals morfine en diclofinac. Zou dit eraan mee kunnen dragen?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
9 november 2015 om 16:54De medicijnen veroorzaken dit doorgaans niet. Of een onderliggende aandoening/ziekte waar je de medicijnen voor neemt de oorzaak is kan ik niet beoordelen.
Reageren
Het zou een steenpuist kunnen zijn of een infectie. Maar dat is ongezien moeilijk te beoordelen. Ik zou je dus aanraden om even naar de huisarts te gaan. Die kan er dan even naar kijken.