- Anoniem29 oktober 2015 om 19:50
Hoi,
Normaal gesproken heb ik de eerste 3 dagen veel bloedverlies en daarna nog wat lichtjes nadruppelen.
Ik heb 2 maanden geleden een (voor mij) erg vreemde menstruatie gehad.
Ik heb op dag 1 licht fel rood bloedverlies gehad. De dag daarna meer verlies wat op te vangen was met 3 maandverbandjes over de gehele dag.
De dag daarna weer erg licht verlies.De maand daarop was het weer redelijk normaal.
Maar nu is mijn menstruatie van deze maand alleen maar zeer licht en met alleen bruin bloedverlies.
Daarnaast ook allerlei kwaaltjes waar ik niet bekend mee ben rondom mijn menstruatie zoals:
Gevoelige tepels (borsten zijn wel altijd gevoelig)
Misselijk
Pijn in onderbuik vlak boven schaamstreek
Maagzuur
Opgeblazen gevoel
Eten wat niet lekker smaakt/ruikt. Ook dingen die ik erg lekker vind.Ik heb een zwangerschapstest gedaan, maar deze was negatief. Een paar dagen hierna nog een test gedaan om dit toch zeker te weten. Maar ook deze was negatief.
Wat zou nog meer een reden kunnen zijn voor mijn klachten? Want ik ben niet zwanger als ik de testen mag geloven.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2015 om 20:34Je menstruatie kan wel eens keer iets anders zijn dan je gewend bent. Ziekte, stress, oververmoeidheid en medicijnen kunnen een rol hierbij spelen.
ReagerenAnoniem31 oktober 2015 om 17:50Het probleem is dat geen van de door jouw opgenoemde oorzaken van toepassing zijn op mij op dit moment.
Vandaar dat ik dit zeer apart vind.
ReagerenJohn (moderator)
31 oktober 2015 om 18:21Als je er ongerust over bent, kun je natuurlijk even naar je huisarts gaan…
Reageren