- Anoniem5 september 2015 om 16:38
Ik heb sinds 2 dagen een bultje op mijn schaamlip. En nu is het helemaal opgezwollen. Het jeukt niet maar het doet erg veel pijn bij lopen fietsen etc.
Ik wil er graag vanaf alleen ik weet niet hoe.5 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 september 2015 om 18:44Hoe zit het bultje eruit? Op welke schaamlip? de binnenste of buitenste?
ReagerenAnoniem5 september 2015 om 20:22De buitenste en hij is gewoon 2x zodik dan hij hoort te zijn. Het bultje dat erop zit lijkt een beetje opeen blaar maar het voelt hard aan en pijnlijk als ik het aanraak. Ook bij het lopen doet het superveel pijn.
ReagerenJohn (moderator)
5 september 2015 om 20:41Als je onveilige seks hebt gehad, zou het een soa kunnen zijn Herpes. Als het een blaar of vochtblaas is.
Reageren
Het kan echter ook gewoon een infectie zijn.
Ga naar je huisarts. Die kan er even naar kijken en je zeggen wat het is.Anoniem6 september 2015 om 05:52Ik ben nog maar 15 en ik heb een lange afstands relatie en ik heb dus nog nooit seks gehad. Dus ik ben erg bang nu
ReagerenJohn (moderator)
6 september 2015 om 08:52Dan kan het geen soa zijn.
Het kan een steenpuist zijn die zich ontwikkeld. Ga even naar je huisarts. Die kan er dan even naar kijken
Reageren