- Anoniem13 augustus 2015 om 14:37
Hallo iedereen, ik ben 18 jaar en heb 4 weken geleden -heel stom natuurlijk -onveilige seks gehad met een vakantieliefde. Toen ik thuis kwam kreeg ik ineens heel erg veel jeuk in mijn vagina, maar ik had verder geen overmatige afscheiding. Ik dacht dat het een schimmelinfectie was en vond in het kastje bij ons nog antibiotica voor vaginale schimmel van de huisarts. Ik heb dit toen gebruikt en de jeuk ging weg. Nu is het inmiddels 3 weken verder en ik heb een ontzettend brandend gevoel gekregen (van weinig naar veel pijn) verder heb ik geen afscheiding o.i.d. Ik zit nu in Thailand en ben pas over 3 dagen thuis,en dan kan ik dus ook pas naar de dokter.. en ben als de dood dat het misschien chlamydia is en dat ik onvruchtbaar ben/wordt. (Wel heb ik die antibiotica zalf gebruikt) heeft iemand misschien een idee wat het precies zou kunnen zijn? Daarmee zou ik erg geholpen worden want hier zonder dokter zitten is niet tof!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 augustus 2015 om 21:21Chlamydia zou heel goed kunnen.
Reageren
Als je dus terug bent van vakantie z.s.m. naar de huisarts voor een test..dat is namelijk de enige manier om er zeker van te zijn.